NotertByr igjen jeg da...
Motstrømskjøler i kobber 1400kr
Tilhørende slanger med Quick disconnects, alt utstyr har disse koblingene 200 kr
Stein for ren O2 på rustfri stang, ca 1 meter 200kr
Diverse kraner for fleksibilitet i vesketransport gjennom pumpene 3 kraner og T-kryss 300kr
NotertHei,
Vil gjerne legge inn følgende bud:
4000kr for 15 gallon Boilermaker isolert meskekjele med autosparge og Blichmann silbunn
1500kr for en Caso 3500W induksjon
Jeg betaler frakt om du er villig til å sende disse i posten.
For å være rederlig, så må jeg informere om at det er 2 Caso-plater. Bare til info. Skal jeg notere budet ditt pålydende 1700+frakt for plate nr.2?Eg byr deg 1700 pluss frakt for caso3500
Sent fra min SM-A300FU via Tapatalk
Oppdatert i første post!Du må sette en budfrist.
Notert.Byr 1500,- for motstrømskjøler.
Oppdatert i første post!
Se første post, der ligger all info samlet. Skulle jeg ha oppdatert budene i første post også? Tråden blir muligens litt mer oversiktlig daHvor lenge har du tenkt å ha budrunde? Om jeg byr så er ikke budene bindene over lang tid. Får jeg ikke en avklaring på budene innen kort tid så finner man jo utstyret en annen plass.
Se første post, der ligger all info samlet. Skulle jeg ha oppdatert budene i første post også? Tråden blir muligens litt mer oversiktlig da
Hvilket år?Budfrist 17 mai?? OMG
Det tar nok litt tid å selge hele bryggeriet så 2-3 uker må vel til tror jeg. Tenkte at Grunnlovsdagen var en god dato å feire nytt utstyr på. Skjønner at folk er utålmodig på å få vite om de vinner budrunden, og at de ønsker å kunne bestille ting litt raskt dersom de ikke vinner. Ett alternativ hadde vært å sette opp minsteprisene og korte ned budfristen. Det som da ikke blir solgt innen fristen legges enkeltvis ut på nytt, med forlenget frist. Dette er selvfølgelig mulig, men da tror jeg også det blir mindre oversiktlig for alle. Slik som det er nå har alle full oversikt over hva som er tilgjengelig og hva pålydende bud erBudfrist 17 mai?? OMG
Det tar nok litt tid å selge hele bryggeriet så 2-3 uker må vel til tror jeg. Tenkte at Grunnlovsdagen var en god dato å feire nytt utstyr på. Skjønner at folk er utålmodig på å få vite om de vinner budrunden, og at de ønsker å kunne bestille ting litt raskt dersom de ikke vinner. Ett alternativ hadde vært å sette opp minsteprisene og korte ned budfristen. Det som da ikke blir solgt innen fristen legges enkeltvis ut på nytt, med forlenget frist. Dette er selvfølgelig mulig, men da tror jeg også det blir mindre oversiktlig for alle. Slik som det er nå har alle full oversikt over hva som er tilgjengelig og hva pålydende bud er