FULLT: Kurs i usmaker Onsdag 26/10 18:00 på Vestbrygg (Bergen)

Strandberg

Norbrygg-medlem
FULLT!

Splittet ut fra en annen tråd siden jag ikke kunde endre overskriften. Vi satser på Onsdag 26 Oktober klokken 18:00 som utgangspunkt. @SvErD skall prøve stille som "føredragsholder". Vestbrygg stiller med kurslokale.

Pillene med usmaker er gratis fra Norbrygg for medlemmer. Vi må bare spleise på øl og tilbehør. Forrige kurs havnet på 150kr per person med øl + gave til foredragsholderen så regner det blir noe a'la dette den gangen og uten at jag har regnet på det (100kr + øl og kopper).

Det var rekommendert ØL i butikkstyrke så tenk på det med tanke på transport osv.

Bindende påmelding (med forbehold om at det blir tidpunktet over). Kursdeltagere må vare (eller bli) betalende Norbrygg-medlemmer.

First come, first served!

1. @Strandberg
2. @Rønsingen
3. Raymond H
4. @HansPB
5. @Jon F
6. @bjartenataas
7. @Thomas Hansen
8. @asandven
9. @steinmb

FULLT!
 
Sist redigert:
Hm, har et sånt kapselsett i skapet, har fått tilsendt prosedyre, men har ikke klart å samle sammen nok Norbrygg-medlemmer på over et år. Kan kanskje få med to hoder. Vil dette gjelde som en del av dommerkurs, hvis man er interessert i å fortsette med det?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Det vil nok ikke gjelde som noe som helst annet enn gjennomgang av usmakene, men det blir også gjennomgått på dommerkurset.
 
Da mangler vi bare 1 person før å kunne ha kursen (kravet er minimum 7 stykk).
 
Sist redigert:
Hm, har et sånt kapselsett i skapet, har fått tilsendt prosedyre, men har ikke klart å samle sammen nok Norbrygg-medlemmer på over et år.

Disse settene er ganske dyre (litt i underkant av 1000 kr per sett), så dersom det er flere som har sett liggende ubrukt vil jeg oppfordre til å enten få satt i gang kurs eller returnere settene.
 
Vi er en gjeng som har snakket om å samles en stund, så vi får sette en dato og få det unnagjort


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Det passer ikke for meg denne gangen. Men jeg vil gjerne overta settet @bjartenataas har til overs nå og så organiserere et nytt usmak-kurs i høst dersom det er OK.

Edit: eller i allefall ønsker jeg gjerne å være med på et slikt kurs.

Sendt via Tapatalk
 
Det passer ikke for meg denne gangen. Men jeg vil gjerne overta settet @bjartenataas har til overs nå og så organiserere et nytt usmak-kurs i høst dersom det er OK.

Edit: eller i allefall ønsker jeg gjerne å være med på et slikt kurs.

Sendt via Tapatalk
Eller å bli med på det vi planlegger? Vi kan snakkes.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Fikk ikke med meg aktiviteten her. Nå var det egentlig alrede fullsatt, men 1 person til må jo gå greit.
 
Allrighty then!

9 personer, Regnet litt på det og det blir ca 170kr per person. Jag føreslår at vi runder opp til 200kr så blir det nok til en liten takk til den på Vestbrygg som stiller opp etter arbeidstid med lokale til oss. Tar helst mot penger på Vipps men cash er greit. Oppmøte 18:00 ved Vestbrygg nå på Onsdag da!

Endelig liste:

1. @Strandberg
2. @Rønsingen
3. Raymond H
4. @HansPB
5. @Jon F
6. @bjartenataas
7. @Thomas Hansen
8. @asandven
9. @steinmb

NB! NB! Ta med Norbrygg medlemsnummer! Trenger det til skjema som skall sendes tilbake til Norbrygg.
 
Tilbake
Topp