Kurs i malting: 3 ledige plasser

johanj

Norbrygg-medlem
Som et ledd i Forskningsrådsprosjektet ‘Norsk malt, humle og urter – smaken av norsk øl’ skal det avholdes et kurs i malting 10-11. juni 2014 på Klostergården, Tautra i Inderøy, og Granås Gård, Hegra i Stjørdal. Etter at det ordinære påmeldingsfristen gikk ut sist fredag, er det 3 ledige plasser som vi kan dele ut til Norbryggs medlemmer! Kursdeltagelsen er gratis, men de 3 må dekke reise og opphold selve. Det foreligger ikke noe mer informasjon enn hva som fremgår av det vedlagte kursprogrammet.

For å velge de 3 som skal delta ber jeg alle interesserte sende en epost til johan@norbrygg.no med navn og kontaktpunkter. Skriv noen korte rader om din bakgrunn og hvorfor du er interessert i å være med på dette kurset. Det er ikke noen stiloppgave, men vi ønsker å prioritere Norbrygg-medlemmer som har erfaring med brygging av selv-maltet korn slik at denne kompetansen kommer prosjektgruppen til gode. Siden vi må ha navnene på plass denne uken, blir det kort påmeldingsfrist; onsdag 12/3 kl. 16:00.  Dersom det blir stor pågang vil det bli loddtrekning om plassene. Påmeldingen er bindende, og jeg vil annonsere de 3 vinnerne påfølgende dag, torsdagen 13/3, i denne tråden.

Ved evalueringen i etterkant av dette kurset vil det blir vurdert om det skal gjennomføres enda et kurs, og i så tilfelle kommer jeg tilbake med mer informasjon når det foreligger. De 3 som gis anledning å delta i denne runden, skal lage et kort referat fra kurset med tekst og bilder som legges ut på forumsidene slik at alle medlemmene kan ta del av det.

Mvh,
Johan
 

Vedlegg

  • Kursprogram.docx
    16,7 KB · Sett: 53
Jeg har gleden av å formidle at Håvard Beitland, Thomas Heggelund & Roar Sandodden har fått plass på maltingskurset. Norbrygg gratulerer og ser frem til en informativ rapport fra kursdeltakerne!

Kanskje vi med dette øyner gjengoppståelsen av norsk maltindustri? Stafettpinnen er herved overlevert! 
 
Tilbake
Topp