Sjelden øl på polet

IMG_4231.JPG IMG_4232.JPG Snubla over denne på polet i dag, kun i 6000 eksemplar og pakket, nummerert og signert av Jikiun selv. Har veldig lyst å sprette en men har også lyst å lagre den en stund.. Er det noen som har smakt denne før?
 
Hmmm se
Vis vedlegget 32321 Vis vedlegget 32322 Snubla over denne på polet i dag, kun i 6000 eksemplar og pakket, nummerert og signert av Jikiun selv. Har veldig lyst å sprette en men har også lyst å lagre den en stund.. Er det noen som har smakt denne før?
ser ut som om den er forebeholdt folk ved havet. Kun fire pol som har den og den kan Ikke bestilles. Kjøper du tre og sender til meg skal jeg kompensere utgifter og belønne deg for jobben.
 
Sist redigert:
Hmmm se

ser ut som om den er forebeholdt folk ved havet. Kun fire pol som har den og den ja. Ikke bestilles. Kjøper du tre og sender til meg skal jeg kompensere utgifter og belønne deg for jobben.
Med Vinmonopol appen så kan den kjøpes på nett ser det ut som, prøv det du! Jeg fikk hvertfall lagt den i handlekurven..
 
Du kan handle den på nett ja, men du må hente den i en av butikkene som har den på lager.
Så det hjelper ikke så mye.
 
Hmmm se

ser ut som om den er forebeholdt folk ved havet. Kun fire pol som har den og den kan Ikke bestilles. Kjøper du tre og sender til meg skal jeg kompensere utgifter og belønne deg for jobben.

Jeg er med på å spleise


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Takk takk takk for denne tråden! Takket være deg har jeg fått noen i Tromsø til å sikre to av disse.

Smakte den ute på byen en gang og det er en av de beste ølene jeg har smakt. Det var 329kr/flaske og etter å ha smakt den måtte vi kjøpe en til ;)

Den er laget av bryggeren som startet Dark Horizon serien, og selv anser han dette som fortsettelsen på DH serien.

Trodde faktisk ikke jeg noensinne skulle komme i besittelse av denne!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Dem har denne på Kvadrat, bestilte en selv så er 10 flasker igjen nå.
Broren min bor i Sandnes så da får han hente bestillingen og lagre til jeg er der nede, eller han er nordover :p
 
Hvordan lagres denne, hvis man tenker litt lengre perspektiv? Rett i kjøleskap eller romtemp. rom med noenlunde stabil temp.? Virker veldig interessant.
 
Hvordan lagres denne, hvis man tenker litt lengre perspektiv? Rett i kjøleskap eller romtemp. rom med noenlunde stabil temp.? Virker veldig interessant.

Jeg har mine stående mørkt og svalt, 12-15 grader som jeg gjør med alle mørke alkoholsterke øl.
 
Tilbake
Topp