Oerskrift på tråder forsvinner.

Etter å ha lest en tråd og evt. svart på den så er den borte fra "Nye innlegg" når jeg går tilbake dit (Nye innlegg), er det noe på innstilliger jeg kan forandre slik at innlegg jeg har lest og evt. svart på blir stående i listen over "Nye innlegg", jeg er ofte tilbake for og se eller redigere innleggene og da vil jeg finne dem lett.
 
Etter å ha lest en tråd og evt. svart på den så er den borte fra "Nye innlegg" når jeg går tilbake dit (Nye innlegg), er det noe på innstilliger jeg kan forandre slik at innlegg jeg har lest og evt. svart på blir stående i listen over "Nye innlegg", jeg er ofte tilbake for og se eller redigere innleggene og da vil jeg finne dem lett.
Trådene blir borte fordi når du har lest dem så er de ikke nye for deg lengre. De dukker opp på listen igjen hvis noen andre enn deg selv poster noe der. Hvis du vil endre dine egne poster kan du klikke på ditt bilde øverst til høyere på siden og velge "dine innlegg". Eller så har du jo gode gamle boomarks du kan bruke i nettleseren.
 
Når du går inn på Nye innlegg så er det en link helt til høyre rett ved siden av "Merk forumet som lest"-linken som heter "Nye innlegg".
Trykker du på denne linken så får du opp en liste over ALLE innlegg i kronologisk rekkefølge, med de siste først. Der vil du finne de innleggene som du akkurat har svart på, men som ikke lenger kommer opp i listen over Nye innlegg.

Hvorfor disse to linkene heter det samme, vet jeg ikke.
Dersom du ikke har noen uleste innlegg heter linken "se alle nylige innlegg", som er et bedre navn.
 
Når du går inn på Nye innlegg så er det en link helt til høyre rett ved siden av "Merk forumet som lest"-linken som heter "Nye innlegg".
Trykker du på denne linken så får du opp en liste over ALLE innlegg i kronologisk rekkefølge, med de siste først. Der vil du finne de innleggene som du akkurat har svart på, men som ikke lenger kommer opp i listen over Nye innlegg.

Hvorfor disse to linkene heter det samme, vet jeg ikke.
Dersom du ikke har noen uleste innlegg heter linken "se alle nylige innlegg", som er et bedre navn.
Jeg har ikke denne knappen du sikter til på mobilen ihvertfall.
 
Jeg har ikke denne knappen du sikter til på mobilen ihvertfall.
På web eller Tapatalk ?
I Tapatalk (Andriode) er det en liste som heter "ULEST" som har de innleggene som er..ja, ulest ;)
Og så er den en liste som heter "ALL" som har alle innleggene.

Det kan jo være at dette er avhengig av innstillinger i Tapatalk, men jeg kan ikke huske at jeg har gjort noen endringer på oppsettet
 
Når du går inn på Nye innlegg så er det en link helt til høyre rett ved siden av "Merk forumet som lest"-linken som heter "Nye innlegg".
Trykker du på denne linken så får du opp en liste over ALLE innlegg i kronologisk rekkefølge, med de siste først.
Dersom du ikke har noen uleste innlegg heter linken "se alle nylige innlegg", som er et bedre navn.
Det var et kjempefint tips. Har lurt på det samme.
 
Tilbake
Topp