Påmelding til NM 2018

Reinhard10

Norbrygg-medlem
Det står at Bedømmingen av de innledende rundene vil foregå i uke 21-23. Dette må være feil da dette tidspunktet er i Mai.

Antar det rette tidspunktet er ukene 11-13.
 
Nå har jeg oppdatert nettsiden hvert 5.minutt i snart to timer. Når på dagen åpner dere linken for påmelding til konkurransen?
Morgen, lunsj, middag eller langt ute på kvelden?
 
Når på dagen åpner dere linken for påmelding til konkurransen?
Morgen, lunsj, middag eller langt ute på kvelden?

Det ser ut til at det har skjedd noe feil. Vi er på saken, og det bør være på plass i ettermiddag.
 
Hvor er de forskjellige mottakerstedene for de forskjellige klassene i år, finnes det en oversikt?
 
Hvor er de forskjellige mottakerstedene for de forskjellige klassene i år, finnes det en oversikt?

Ingen? For min del er det litt hast å vite dette da "i hende" dato er en lørdag, og jeg ligger ca to dager på etterskudd allerede. Lurer på om jeg kan ta en kjøretur i steden for å bruke posten.
 
Ingen? For min del er det litt hast å vite dette da "i hende" dato er en lørdag, og jeg ligger ca to dager på etterskudd allerede. Lurer på om jeg kan ta en kjøretur i steden for å bruke posten.
Fikk det opp når jeg meldte på. Om det er i kjøreradius har du jo muligheten, om ikke er det jo posten uansett.
 
Tilbake
Topp