• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Solgt/Kjøpt SS Brewtech Infussion Mash Tun 37L

Har en helt ny stående. Er pakka ut og kikka på. Det er det hele.
Jeg får ikke bruk for den før jeg har flytta til sommeren, så om du har et budsjett som ligner på ny-pris, hadde jeg satt pris på å slippe å drasse den på flyttelasset.
Er dog ikke så veldig interessert i å gå så mye ned, da jeg kommer til å kjøpe samme igjen når jeg installerer nytt bryggeri.....

Holder også til i Arendal.
 
Etter nærmere ettertanke kom jeg på at jeg har montert skylleport på den også.. Hadde glemt det, så jeg tror jeg beholder den selv. Gidder ikke å styre med det igjen.
 
Etter nærmere ettertanke kom jeg på at jeg har montert skylleport på den også.. Hadde glemt det, så jeg tror jeg beholder den selv. Gidder ikke å styre med det igjen.

Har du brukt SS-sine hull-tools? Var det greit eller tror du man slipper unna med å ikke kjøpe de? Det er jo to dim's, så i verste fall så blir det ikke noe billigere å kjøpe andre custom størrelse hullpuncher man kanskje ikke får brukt igjen.
 
Beklager at vi kupper tråden din litt Knut, men for å svare raskt; jeg pilotborra gjennom hele greia og brukte stegbor. Smurte godt, og kjørte seint så gikk det, men trengte et par kalde for å få ned skjelven etterpå....
Hadde kjøpt punchene skulle jeg gjort det igjen.....
 
Er fortsatt på jakt etter en slik som overskriften forteller, enten brukt eller noen som kan fortelle meg hvor jeg finner denne til et godt tilbud.
 
Tilbake
Topp