Grusomme bilder !!!

De fire bolene jeg måtte fjerne hang høyt oppe, på innsiden av gammel kledning. Så jeg tok 3-4 lange avkappsdeler, en del ducttape, og lagde en lang og finn poking stick :) Så var det bare å manøvrere den opp til bolene og dytte de ned. Og vente litt før jeg gikk tilbake til åstedet, bevæpnet med en sprayboks permetrin for å ta livet av eventuelle rester av djevelyngel ;)
OK, brute force.
Det skal jeg klare
 
hehe
skal innrømme at jeg er mer feig enn pervo
Må innrømme at når jeg så bildet fikk jeg flashback til Pulp fiction, bring out the gimp... hehe Neida Lars, du er en tøffing du! Tipper du trengte en Breik etter den der? appropos, kommer dere nedover til IKT-NM?
 
Må innrømme at når jeg så bildet fikk jeg flashback til Pulp fiction, bring out the gimp... hehe Neida Lars, du er en tøffing du! Tipper du trengte en Breik etter den der? appropos, kommer dere nedover til IKT-NM?
Jeg tok en side by side smaking av min "Belgisk Skogsblond" som skal inn til Oseana Ølfestival her i distriktet.
Belgisk blond med granskudd og pors.

Karbonert med CO2/speise. Speisevarianten vant igjen.

IKT-NM, håper da det. Vi for se hvordan logistikken går opp.
 
Mister ulv, man setter bare ut ett par 3 øl og lar dem bli gode å fulle... så slår mann... du kan slå som en liten jente da og forsatt gå vinnende ut av ett slagsmål med veps
 
54e8b7a4df58a92f4acad072a2768800.jpg

Lite mørk=veldig lys??? [emoji12]Butikken fikk uansett beholde disse.
 
Tilbake
Topp