Conical-fermenter.com

Bestemte du deg? KSHB vurderer å kjøpe noen sånne tanker neste semester og de der så jo faktisk midt i blinken ut!
 
Sendte en forespørsel om frakt og pris, så får vi se om vi kommer til det samme. Var ganske få av samme type som ikke kostet flesk i Norge.
 
Tell me about it. Vi holder på å kjøpe BrewTools og kommer ikke over hvor ukurant 34mm Tri-Clamp er. Hva en gang ER søketermen for overgang fra det til 1.5" på ali?!

Tja søk hos bryggselv på 34mm og kjøp det dere trenger til 4-5x prisen. Søkte en del på 34 mm før da jeg skulle bygge om mitt, og fant ut at det ble bare tull, så gikk for det som kalles 1.5", som er veldig standard, om enn noe større en 34mm.

Velkommen til ettersalgsmarkedet til en bryggemaskin, 34mm er sikkert ikke tilfeldig valgt. Smått og perfekt for maskinen, men også vanskelg å få tak i.
 
Sist redigert:
Tja søk hos bryggselv på 34mm og kjøp det dere trenger til 4-5x prisen. Søkte en del på 34 mm før da jeg skulle bygge om mitt, og fant ut at det ble bare tull, så gikk for det som kalles 1.5", som er veldig standard, om enn noe større en 34mm.

Velkommen til ettersalgsmarkedet til en bryggemaskin, 34mm er sikkert ikke tilfeldig valgt. Smått og perfekt for maskinen, men også vanskelg å få tak i.
De prisene der er helt ville. Jeg har funnet en del, men vanskelig å vite om kineserne mener 34mm på flangen eller på røret. Satser på å kontakte nok kinesere og bare finne totre overganger til 1.5".
 
Tilbake
Topp