Rotet meg inn i bryggeriet etter mange år uten tid..

Rotet meg inn i bryggeriet etter mange år uten tid.. her må det vaskes... så så skal jeg oppgradere litt både elektronikken og det må litt sveising til for å få det på stell
d313f98de9952333ed9c07f1ea18da94.jpg
392599f7494f46df2cfce8d6f500280f.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Du har ikke vært der siden 2014, antar jeg? Ser at du registrerte deg som bruker her på forumet da.

Men det der er jo et skikkkelig bryggeri? Hvordan har du kunnet holde deg unna det så lenge?
 
Du har ikke vært der siden 2014, antar jeg? Ser at du registrerte deg som bruker her på forumet da.

Men det der er jo et skikkkelig bryggeri? Hvordan har du kunnet holde deg unna det så lenge?

Bygget mit første bryggeri i 2014... the eletrick brewery da. Av gamle vvb... det var starten på no som tente min brygge lidenskap... byggingen av bryggeriet var nesten like gøy som bryggingen.... men så kjer verden.., bonde går og unger... mitt oppi bryggeri prosjekt nr 2x


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Det må gå an å lage øl på det utstyret dær :)
Jeg kan relatere med det være bonde, poof så gikk det tre år.
Tror nesten det må erfares før man skjønner hvor mye som legges i det.
 
Det må gå an å lage øl på det utstyret dær :)
Jeg kan relatere med det være bonde, poof så gikk det tre år.
Tror nesten det må erfares før man skjønner hvor mye som legges i det.
Det begynte med at jeg bygget om fjøset,
Bryggeriet står i en gammel silo å strømmen gikk gjennom fjøset, under ombygging ble strømmen til bryggeriet koblet fra, så tok det et år før
Det ble koblet til igjen... tiden går alt for fort.. er ikke nok timer i døgnet.. men har fått litt blo på tann igjen... så no skal det brygges igjen... og litt oppgraderinger må til[emoji106]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Tilbake
Topp