Bilde test

Mange flotte forslag:D
Mitt bad er det ikke. Faller jeg uti her så drukner jeg ikke, men dør av sjokket:)

Tatt fra godstolen gjennom hyttestuevindu? (er det noe som heter det?) mot nordvest.
Tror vi er flyttet til hva som i dagligtale kalles rorbu.
Vær og vind avgjør når vi drar hjem igjen.

Har ikke forsøkt å legge ut bilder siden klagesangen om at det var blitt så vanskelig startet.
Men ser det går med de som tas med padda, og, hvis jeg finner linsa, blir kanskje bildekvaliteten litt bedre:)

Forresten, er det noen som ser to "feil" på bildet?
 
Mange flotte forslag:D
Mitt bad er det ikke. Faller jeg uti her så drukner jeg ikke, men dør av sjokket:)

Tatt fra godstolen gjennom hyttestuevindu? (er det noe som heter det?) mot nordvest.
Tror vi er flyttet til hva som i dagligtale kalles rorbu.
Vær og vind avgjør når vi drar hjem igjen.

Har ikke forsøkt å legge ut bilder siden klagesangen om at det var blitt så vanskelig startet.
Men ser det går med de som tas med padda, og, hvis jeg finner linsa, blir kanskje bildekvaliteten litt bedre:)

Forresten, er det noen som ser to "feil" på bildet?

Finner ihvertfall en feil. Ingen øl...
 
Mange flotte forslag:D
Mitt bad er det ikke. Faller jeg uti her så drukner jeg ikke, men dør av sjokket:)

Tatt fra godstolen gjennom hyttestuevindu? (er det noe som heter det?) mot nordvest.
Tror vi er flyttet til hva som i dagligtale kalles rorbu.
Vær og vind avgjør når vi drar hjem igjen.

Har ikke forsøkt å legge ut bilder siden klagesangen om at det var blitt så vanskelig startet.
Men ser det går med de som tas med padda, og, hvis jeg finner linsa, blir kanskje bildekvaliteten litt bedre:)

Forresten, er det noen som ser to "feil" på bildet?
Fugledritt på vinduet? :)
 
Glasset var tomt. Karboneringstest av en stout som fortsatt mangler litt.

Fugledritt hører med så det er det ikke. Vaskekosten er glemt hjemme.
Men "feilen" er på de to pullerne.
Kveldens påskenøtt:)
 
Jepp. Jeg har akkurat nå uppet grensa til mer enn dobbelt når det gjelder begge dimensjoner. Er jo uansett MB som bør begrenses. Prøv gjerne igjen.

Optimalt sett burde bildene bli nedskalert ved opplasting, men det er ikke mulig med dagens forum-løsning, som dessverre er gammelt og lite funksjonsrikt.
 
4e6db5263aeea5e4a99f9db15c9f859b.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Nope. Fungerer ikke nå heller.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20190419-111055.png
    Screenshot_20190419-111055.png
    131 KB · Sett: 24
  • Screenshot_20190419-111118.png
    Screenshot_20190419-111118.png
    1,1 MB · Sett: 24
Tilbake
Topp