• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Til Salgs Div stæsj selges

Oppdatert: her er de to kjøleskapene jeg ikke tok bilde av først. Største er ca 180 høyt utvendig, husquarna. Andre er 135 høyt utvendig, whirlpool. Igjen dama bruker de til å oppbevare kongler i. Disse er ikke moddet. 350 og 450 for litet og stort.

Husquarna har kjøleelementer inni kjøleskapet øverst. Whirlpool har kjøling bak vegg.

Husq Kjøleskap.jpg Whirlpool Kjøleskap.jpg
 
Oppdatert: her er de to kjøleskapene jeg ikke tok bilde av først. Største er ca 180 høyt utvendig, husquarna. Andre er 135 høyt utvendig, whirlpool. Igjen dama bruker de til å oppbevare kongler i. Disse er ikke moddet. 350 og 450 for litet og stort.

Husquarna har kjøleelementer inni kjøleskapet øverst. Whirlpool har kjøling bak vegg.

Vis vedlegget 46876 Vis vedlegget 46877
Helt på sida, men du la opp til det sjøl: Hvorfor oppbevares kongler i kjøleskap?
 
Da har jeg funnet mer smågreier og oppdatert siste salgsposten min. Dette kommer til å bli rotete. Noe føler jeg ikke er vits i å ta bilde av, men er det ønskelig så klarer jeg alltids å knipse ett. Er liksom mye småplukk, og noen godbiter som jeg har glemt i førsteinnlegget mitt.

Tror jeg har covret det meste. Mente jeg hadde en Sestos og men.. De e rotat her, sjø. Dukker vel opp noe småplukk under "oppdateringer" nederst i det siste salgsinnlegget.
 
Om du orker å sende:
300,- for 5l erlenmeyerkolbe
550,- for regulator
300,- for magnetrører
Skulle gjerne hatt flowmeter


Sent fra min HD1913 via Tapatalk
 
Da er magnetrører overbydd. Jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre dette, iom at jeg har to. Og hadde to kjøpere.
 
Har du tappekran(er)?

Bestilte kraner og alt som hører til fra Ali i mai, og venter fortsatt, så om du har trenger jeg alt unntatt regulator og fat.
 
Da er magnetrører overbydd. Jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre dette, iom at jeg har to. Og hadde to kjøpere.
Jeg byr ikke over 250,-, og ettersom en annen bydde 250,- for de andre røreren før meg, tenker jeg at det er mitt bud som blir overgått. Hvis det var logisk.
 
Hydrometere: 150 pr stk,-

Fra Forensics ett eller annet i USA. NIST-sporbare (Dvs de ER korrekte etter spec). Ene går fra 1.000 til 1.070. Avlesing med 0.5 intervaller. Andre fra 1.050 til .1.100. Det som er opp til 1.100 er speccet for "heavy liquids", så det viser mest nøyaktig hvis man f.eks koker BE i noen timer. Treng større rør enn de smårørene til billighydrometere.

Vis vedlegget 46870

I tillegg. Av det jeg husker, men ikke har bilde av:

Refraktometer 100,-

Her er SG og BRIX-skalaen korrekt. Ikke alltid den er det. Funker helt greit.

6x 12L fat. 800 pr stk,-
2x 19L fat. Disse har veldig korte gjenger, så man kan ikke bytte ut de "post"-ene med vanlig fra butikk. 650 pr stk,-

1x eller 3x (må sjekke) ITC 306(?) Den uten steg 200,-

Barby & Kuhner Kellerfee Spundventil. 1000,-

Spundventil av litt rolls Royce- kvalitet. Koster ca 3000 nye, denne versjonen er den forrige så det store hjulet på toppen hvis man googler bilder er en skrue med spor til skrutrekker. Nye pakninger og nytt manometer fra Tess med glyserol?/glyserin?/TNT? inni. Går opp til 4.5 BAR såvidt jeg husker, klarte ikke finne den igjen nå.

"Remote-Start-Kontaktor"-greie 250,-

En liten boks (Biltema kapsling) med kontaktor med en sånn kina-remote-via nettet-løsning som sitter oppå som styrer kontaktoren fra telefon. Dret i å bruke den etterhvert siden web-tjenesten var nede en periode. Alt er bygget på DIN-skinne bortsett fra den kina-dingsen som sitter oppå. Skal fikse bilde. Powercon ut. Hager-kontaktor. Bilde lengre ned i tråden.

Noen kasser med 0.5L og 0.75L flasker. Byttes mot hjemmebrygg ,-

Korkemaskin, bordkorker. 75,- Kun 26mm.



Jeg har mer dippedutter og, må bare finne de igjen. Brytere, knapper, 12V lamper, veldig lite TC 50.5mm og sikkert noe jeg finner når jeg begynner å grave. Kvittet meg med en god del for noen år siden så det var faktisk ikke så mye igjen ser jeg.

XXX------------------OPPDATERINGER.............XXX


10.09. RF-spiralkjøler med klemringer og gardenakoblinger. 1500. Usikker på antall meter. Men er vel 13mm OD. 10-15 m iallefall. Bilde kommer når jeg finner den igjen. Den er iallefall ikke liten.

10.09. March 809-pumpe med rustfritt pumpehus 1400,- . Hatt den lenge, gammel traver, noe gammel vørter på coilene, aldri brydd meg om det. High speed impeller. Rustfritt pumpehus, passe ny thrust-washer. Følger med Blichmann linear flow ventil, sånn at man faktisk kan styre flowen med kontroll i steden for å bruke kuleventil. Hvis du vil montere den "hengende" (inn nede, ut oppe) så har jeg brakett med gummiputer så den ikke bråker mot bordet. Bruker du 50,5mm TC så får du med det til denne og da det sitter på.

10.09 Erlenmeyerkolber. 5L, 3L 2L, 1L 500ml, 100ml. 300, 200, 150, 75 25 kr.

10.09 Lab-glass Simax. 2x 250ml, 2x 500ml 1x 1000ml. femtilapp eller noe.

10.09 Co2-Flaske 4kg. Kun vært næringsmiddelgodkjent gass på den. Samme som selges hos BS. 1100,-. Tre år gammel? Så sju år igjen til trykktest.

10.09. Blowtie spundventil Gen 1. Ikke kittet bare ventilen, femtilapp. Må bare finne den igjen. Ubrukt.

10.09 2x 2 veis gassmanifold av typen denne. 120,-
Med unntak av hvis noen kjøper kjøleskapet med sekundærregulator as is, da har jeg bare en til salgs.

10.09. 3x 3L/min luft flowmeter, de "vanlige" rør-med-ball-i. Til oksygenflasker. Kjøp noe annet og si du trenger en så er den gratis ,-

10.09 Mager MGR-1 D4825 SSR. 25A. Control = 3-32 VDC. 50 kr.

10.09 Litt div JG, ikke så mye, si hva du trenger, svaret er mest sannsynlig nei, men orker ikke ramse opp nå.

10.09 Div grå/hvit Ball lock. Keg/king eller CB, eller hva det het. Ikke kina-kina. 30,-

10.09. Liten håndfull magnetrører-pinner. Mest av de ovale som ikke har ringen på midten. Fra teit liten til 5cm. Slikk og ingenting ,-

10.09. HIWI regulator, samme som på brewshop. 550,- Dette er en god regulator (derfor jeg kjøpte sekundærregulator av samme fakbrikant). justeres for hånd, ikke med skrutrekker.

10.09. Oxywand 0.5 micron. liten bøy på pinnen. 100,-
Du har ikke et digitalt pH-meter til salgs?
 
Det er seks kolber og fem priser, så noe stemmer ikke...
Byr samlet for de fire minste kolbene
2L, 1L 500ml, 100ml
300,-

Erlenmeyerkolber
5L, 3L 2L, 1L 500ml, 100ml
300, 200, 150, 75 25 kr.
 
Tilbake
Topp