Deilige bilder!!!

Hvordan er denne sammenlignet med Keg Washer?

Det vet jeg ikke, har bare brukt bucket blaster, og den fungerer i alle fall så godt at jeg har sluttet(takk og lov) å skru fra hverandre fatene når de vaskes, og siden det er kegland så får man byttet pumpen om den skulle ryke uten å kjøpe hele blasteren :)
 
Hvordan er denne sammenlignet med Keg Washer?

Fungerer bra, men braketten til fatet sitter ikke så godt. Jeg må ofte hvile fatet inntil noe, slanger og ballock må en også kjøpe utenom for å rengjøre stigerør og gasspost. Brewshop selger også pumpen løst om den en dag skulle ta kvelden.
De gjør jo begge samme jobben, men hadde nok gått for Bucket Blaster om jeg skulle handlet på nytt.
 
Fungerer bra, men braketten til fatet sitter ikke så godt. Jeg må ofte hvile fatet inntil noe, slanger og ballock må en også kjøpe utenom for å rengjøre stigerør og gasspost. Brewshop selger også pumpen løst om den en dag skulle ta kvelden.
De gjør jo begge samme jobben, men hadde nok gått for Bucket Blaster om jeg skulle handlet på nytt.
Bare å vente på neste kampanje.
 
Etter jobben med å tømme dem er vasking bare deilig.

Men når jeg sto der og håndvasket den siste tanken tenkte jeg, hmm, kjøpte jeg ikke en Bucket blaster..? :p

Bruker nok den neste gang...
Ooohhh, kjenner meg igjen. Kjøpte én på black week … vasket 4 fat og 4 gjæringstanker før jeg forrige uke dro den fram fra innerst i garasjen….
Bruk den neste gang, du. Den er en fryd!
Nå må jeg bare bygge en bottle attachment til den ….
 
Ooohhh, kjenner meg igjen. Kjøpte én på black week … vasket 4 fat og 4 gjæringstanker før jeg forrige uke dro den fram fra innerst i garasjen….
Bruk den neste gang, du. Den er en fryd!
Nå må jeg bare bygge en bottle attachment til den ….
Det verste er at jeg allerede har vasket to fat med den, men når jeg skulle vaske gjæringstanker så begynte jeg å håndvaske dem av ren rutine :D
 
Snapchat-547669376.jpgDa kan jeg ta påskeferie! Bestilte voks på søndag. Pga en misforståelse ble ikke pakken sendt. Avtalte å hente den selv, så det kom i boks før påske. Ble sendt likevel. Kom på post i butikk kl 18. Pakka tre unger i bilen for å hente pakken. Brukt kvelden til å ta på etiketter og voks. Blåkopi av @30B sin oppskrift men høy OG, så jeg får vente til jul før smakingen begynner.
 
Vis vedlegget 61470Da kan jeg ta påskeferie! Bestilte voks på søndag. Pga en misforståelse ble ikke pakken sendt. Avtalte å hente den selv, så det kom i boks før påske. Ble sendt likevel. Kom på post i butikk kl 18. Pakka tre unger i bilen for å hente pakken. Brukt kvelden til å ta på etiketter og voks. Blåkopi av @30B sin oppskrift men høy OG, så jeg får vente til jul før smakingen begynner.
Bare husk å fjerne voksen før innsending til NM;).
 
Da (om 2-3 år) burde jeg ha nok humle for noen liter surøl :)
4C8C1757-13FD-4917-9C3D-D85A76FCA017.jpeg
… samt eik.
(1 kg Perle 2016 og 1 kg Mittelfrüe 2016 bakerst)
 
Sist redigert:
Kanskje litt overkill, det med striesekken:). Men tilgang til oksygen bør de vel få om de skal eldes skikkelig?
Ja, det er jo bare å la de ligge åpent i en plasteske, (ref «kattedoen» jeg postet er tidligere). Mange bruker en papirpose …
Jeg har faktisk hatt noen små striesekker liggende (3l) som det har vært ris i. Men må nok lete litt … sånne «askeladdenting» har en tendens til å være bort når man trenger dem :rolleyes:
 
Sist redigert:
Tilbake
Topp