Stihl crazy after all these years?Øltørst fremmende aktivitet
Litt tid tar det jo, men det var ganske lettvint, det her. Hjelper når de vokser i mose.Nå starter den verste jobben ja, rensingen. Vet det fordi jeg har gjort det samme selv i dag![]()
Tja. Var ikke uvanlig for meg og bror min å få i oppgave som tenåringer å kappe og kløyve den mengda der på ei helg.Fikk låne kløyver av naboen. Det hadde ikke gått med øks… på denne siden av jul
Er det det som kalles synergieffekt?4 lammelår hengt strategisk ved tappekraner og øllageret. Blir enkelt å skjære seg en bit fenalår og tappe seg en øl til jul nå.
Vis vedlegget 74691
Også kalt vinn-vinnEr det det som kalles synergieffekt?
Jeg tviler rimelig sterkt på seriøsiteten til den artikkelen, dessverre - om jeg aldri så sterkt gjerne skulle tru at øl er sunt.Ikke akkurat et bilde, men godt å høre da7 gode grunner til å drikke mer øl
Dette er gode nyheter for alle ølelskere! Forskere har funnet 7 helsefordeler ved å drikke øl, så nå kan du reise glasset med god samvittighet. …www.hjerteklem.com
![]()
Hehe, det ligger mye kraft i god troJeg tviler rimelig sterkt på seriøsiteten til den artikkelen, dessverre - om jeg aldri så sterkt gjerne skulle tru at øl er sunt.
Men at risikoen for å dø mens du drikker en halvliter antakelig er mindre enn risikoen for å dø f.eks. når du holder på å bestige Mount Everest, det virker ikke urimelig.