Hjemmebrygget aften, Hog house, noen som skal?

Skogslik

Norbrygg-medlem
Ser det er lagt ut billetter til dette.
Har tenkt meg en tur til Stavanger/Sandnes den helgen og vurderer jo nå og bli med her.

Noen andre her som skal?
Kjenner jo ingen, men har lyst til og bli med.
Kan ta med noe øl også.

Mod la ut lenke til arrangementet

Sist redigert av en moderator:
Skulle gjerne blitt med på hjemmebryggeraften i Stavanger, men det blir ofte upraktisk når jeg bor i Haugesund.

Anbefaler deg å dra om du har anledning, har truffet flere fra sørfylket under festivaler. Og mitt inntrykk er at det utelukkende er kjempehyggelige folk.

Sjekket billetter på Kystbussen. Siste går kl 2145.

Noen som vet når arrangementet er slutt?
@Ole Nærheim
Skjønner i grunn ikke hvorfor jeg vurderer det der. Det er jo oppskrift på kaos og er nesten garantert å gå til H*lvete :oops:

OT
Påstår hun at det er godt og, skeptisk.
Vi skal begge være med på rekordforsøket :)

Var med på det i fjor også, men tellinga var ikke god nok så rekorden ble ikke godkjent. Det er snakk om flest mulig som isbader samtidig, heldigvis ikke lengst mulig :p

Bading ute og badstu driver vi med hele året, anbefales! :)

Jeg skal! Jeg kjenner heller ingen andre som skal, men det gjorde jeg ikke sist arrangement jeg var med på heller, og det ble kjempekjekt. Det var både lett og hyggelig å komme i prat med andre som deltok, og veldig gøy å kunne ta en øl og snakke brygging sammen med andre som deler interessen.

Har en batch med juleøl, og en med oatmeal stout, som begge står til gjæring nå. Det spørs om noen av de er klare i tide til at jeg kan ta med smaksprøver til dette selv:beermug:

Tilbake
Topp