"A code of silence practiced by the Mafia; a refusal to give evidence to the police about criminal activities."
Nei, politiet tar det nok med ro, men hvis du lytter riktig nøye kan du høre betongblanderen gå nede ved Svelvik."A code of silence practiced by the Mafia; a refusal to give evidence to the police about criminal activities."
Vil nisse-politiet nå tre i aksjon, tru?
Sjekk herVis vedlegget 75988
Det er bare å bøye seg i støvet! At det går an å få til noe sånt hjemme er utrolig moro. Det smaker som en riktig belgisk lambic!
Hører gjerne mer om hvordan du har fått til dette @PetterL
Utrolig kult! Jeg hadde en plan om noe sånt en gang i tiden, men feiga ut etter at jeg fikk mye infeksjoner i ølet som ikke skulle være surt. Har fortsatt noe Saaz fra 2015 i fryseren som var ment til dette
Nå har jeg finlest hele tråden. Etter å ha lest om hvordan dette ølet ble til er jeg overrasket over hvor syrlig det er, med tanke på at det var helt utgjæret før det traff bakteriene. Potente greier! Utrolig artig prosjekt å lese om
Jeg har massevis av «debittered» humle på lager - i gangavstand fra deg.Utrolig kult! Jeg hadde en plan om noe sånt en gang i tiden, men feiga ut etter at jeg fikk mye infeksjoner i ølet som ikke skulle være surt. Har fortsatt noe Saaz fra 2015 i fryseren som var ment til dette![]()
NammmJeg hyller initiativet, men litt langt unna min kopp med te….
Vis vedlegget 76002
Hyggelig at den falt i smakEn ekte gammelmanns IPA fra @Hamlot
Akkurat sånn den skal være! Passe med karamell, deilig bitterhet og klassiske humler i finfin balanse. Digg!
Vis vedlegget 76210