Åpenbart! Det er skikkelig hyggelig at den lever videre, og fortsatt leverer. Takk, @Tor. og @Amarillo (som i motsetning til visse andre ikke ble oppdratt under omerta-kodeksen).
Åpenbart! Det er skikkelig hyggelig at den lever videre, og fortsatt leverer. Takk, @Tor. og @Amarillo (som i motsetning til visse andre ikke ble oppdratt under omerta-kodeksen).
Utrolig kult! Jeg hadde en plan om noe sånt en gang i tiden, men feiga ut etter at jeg fikk mye infeksjoner i ølet som ikke skulle være surt. Har fortsatt noe Saaz fra 2015 i fryseren som var ment til dette
Nå har jeg finlest hele tråden. Etter å ha lest om hvordan dette ølet ble til er jeg overrasket over hvor syrlig det er, med tanke på at det var helt utgjæret før det traff bakteriene. Potente greier! Utrolig artig prosjekt å lese om
Utrolig kult! Jeg hadde en plan om noe sånt en gang i tiden, men feiga ut etter at jeg fikk mye infeksjoner i ølet som ikke skulle være surt. Har fortsatt noe Saaz fra 2015 i fryseren som var ment til dette
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.