Pål Heide Kielland
Norbrygg-medlem
WLP007 må jo være en grei vinner for å ta hele den lista
WLP007 må jo være en grei vinner for å ta hele den lista
Fat og motrykksfylling innfører ingen nye ukjente x-faktorerDet er jo det, men gøy med variasjon også
Har brukt 002 lite
En ting er sikkert, må nok skaffe meg en pakke F2 ;-)
Cap on foam, problem løst er min erfaringmotrykksfylling kan jo innføre oksygen og dårligere lagringsdyktighet, men med f-2 er jo det problemet løst ;-)
Wlp028 Scottish ale?
Vel hesjet! Respekt!
Bra høyttaler i disse gamle radioene, blir nok god lydSlakter en Radionette Kurér for å bygge en BT høyttaler. Fant den på el.avfall i går. Har en lik som fremdeles fungerer, men den fikk min mor til konfirmasjonen… Denne blir derfor ‘proof of concept’
Vis vedlegget 68766
Vis vedlegget 68767
Vanskelig å finne komponenter for å drive gamle høyttalere. Blir trolig å slakte en ny BT og flytte ting over. Det er absolutt det enkleste…Bra høyttaler i disse gamle radioene, blir nok god lyd
Etter å ha klippet meg gjennom den første, stoler jeg på ingen måte på at ‘elektronikken’ tåler daglig bruk…De hadde ofte en linjeinngang disse radioene, som regel for å koble til en båndspiller. Hvis du finner noe sånt kan du bruke forsterkeren i radioen.
Jeg har flere radioer fra femtitallet og framover jeg bruker, kobler en Chromecast Audio til linjeinngangen. Hvis det ikke finnes går det an å lodde den fast etter mottakeren.De hadde ofte en linjeinngang disse radioene, som regel for å koble til en båndspiller. Hvis du finner noe sånt kan du bruke forsterkeren i radioen.