Steinar Huneide
Norbrygg-medlem
Einbecher Weinachtsbier!!!!!!Satte litt begrensning på meg selv. Kan heller plukke opp mer senere
Noen som har anbefaling til årets juleøl?
Vis vedlegget 70108
Samuel Smith's Winter Welcome!Satte litt begrensning på meg selv. Kan heller plukke opp mer senere
Noen som har anbefaling til årets juleøl?
Vis vedlegget 70108
Noen vil muligens kalle disse bildene skrekkbilder, men ikke jeg. Så jeg poster dem her.
Tenkte bare å vise hvordan det ser ut når jeg flasker. Legg merke til at jeg korker "on foam". Jeg trykker korken på hver flaske umiddelbart, så skummet rekker ikke å synke.
@loebrygg Det hadde noe for seg å pusse den linsa, ja
Vis vedlegget 70148Vis vedlegget 70149
Enig, den skitne, nedslitte lab’en der ville ikke jeg brygget på ihvertfall.Feil tråd? Fredag etter klokka 12 så legger du ut bilde av en skitten vask på en lab på et sykehus?
Nei, men trykt med et par sprøytestikkEnig, den skitne, nedslitte lab’en der ville ikke jeg brygget på ihvertfall.
Jadda, grei nok til massevaksinering av befolkningen. Men når det gjelder noe så viktig som å brygge øl, da kreves det høyere standard enn detteNei, men trykt med et par sprøytestikk
Det ser fantastisk godt ut, det er en av mine yndlingsretter. Jeg pleier å bruke oksekjaker, hva bruker du, høyrygg eller kjaker?
Hvor får du kjøpt det?Det ser fantastisk godt ut, det er en av mine yndlingsretter. Jeg pleier å bruke oksekjaker, hva bruker du, høyrygg eller kjaker?
Høyrygg fra Johs Jacobsen i Volda.Det ser fantastisk godt ut, det er en av mine yndlingsretter. Jeg pleier å bruke oksekjaker, hva bruker du, høyrygg eller kjaker?