• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Til Salgs Grainfather S40

Eirik KG

Norbrygg-medlem
Hei.

Selger en greit brukt Grainfather S40 for 2500 kr, på grunn av overgang til annet utstyr.

Eneste kjente mangel er at overopphetingsvernets forlengerarm er knekt av, så man må skru av bunnen for å tilbakestille det. Jeg har derimot aldri opplevd at det har blitt utløst. Observante medbryggere har kanskje fått med seg at jeg har oppretta en tråd der jeg lurer på om noen vet hvor man kan få tak i en sånn, da det ikke virker som en standard reservedel. Da kom denne opp, som koster 98 kr, og vil fjerne behovet for tilbakestillingsknappen.

Som diskutert i en tråd dedikert til denne maskinen, er dette budsjettmodellen til Grainfather, så byggekvaliteten oppleves noe lavere enn på G-serien. Det har derimot ikke vært noe problem for meg.

Jeg har også en annonse på Finn.no, da med en høyere pris en hva jeg gir til med-forumister. Jeg holder denne tråden oppdatert om det skulle være noe utvikling der.

Bilder kommer, hvis den ikke selges før jeg kommer så langt.

Kan hentes i Kværnerbyen i Oslo. Vil helst ikke sende, men om det blir eneste alternativ, så får det bli sånn.

Tilbake
Topp