Jeg hadde ikke hatt så mye sjelefred før jeg hadde rettet opp flaggstanga :p Sant, juni er over.
erikraude Norbrygg-medlem 14 Jul 2025 #7.101 Amarillo skrev: Jeg hadde ikke hatt så mye sjelefred før jeg hadde rettet opp flaggstanga Klikk for å utvide... Sant, juni er over.
Amarillo skrev: Jeg hadde ikke hatt så mye sjelefred før jeg hadde rettet opp flaggstanga Klikk for å utvide... Sant, juni er over.
msevland NMKomiteen Sentralstyre 15 Jul 2025 #7.102 Amarillo skrev: Jeg hadde ikke hatt så mye sjelefred før jeg hadde rettet opp flaggstanga Klikk for å utvide... Perspektiv (på livet), gutten min. Perspektiv
Amarillo skrev: Jeg hadde ikke hatt så mye sjelefred før jeg hadde rettet opp flaggstanga Klikk for å utvide... Perspektiv (på livet), gutten min. Perspektiv
msevland NMKomiteen Sentralstyre Onsdag kl 13:12 #7.103 Tar dette som et tegn på at jeg bør tippe Lotto denne uken.
Tor. Norbrygg-medlem Fredag kl 11:51 #7.104 Litt bunkring før vi skal videre til øy med bitteliten nærbitikk (Unst): Rett før alkoholsalget åpnet kl 10.
Litt bunkring før vi skal videre til øy med bitteliten nærbitikk (Unst): Rett før alkoholsalget åpnet kl 10.
erikraude Norbrygg-medlem I går kl 18:12 #7.106 Og tar jeg ikke helt feil finnes det noe øl i kjøleskapet. Og helt ålreit farge på den også.
erikraude Norbrygg-medlem I går kl 20:06 #7.108 Tor. skrev: Vis vedlegget 73517Vis vedlegget 73518 Klikk for å utvide... Så varmt?!
Tor. Norbrygg-medlem I går kl 20:25 #7.109 erikraude skrev: Så varmt?! Klikk for å utvide... Det påstås 13.5° generelt, men gjetter på at varmeste så langt er bortimot 15°.
erikraude skrev: Så varmt?! Klikk for å utvide... Det påstås 13.5° generelt, men gjetter på at varmeste så langt er bortimot 15°.
loebrygg Norbrygg-medlem I går kl 20:50 #7.110 Tor. skrev: Vis vedlegget 73517Vis vedlegget 73518 Klikk for å utvide... Øverste bilde er greit, men vi lurer jo på hvorfor bilde nr.2 er i denne tråden
Tor. skrev: Vis vedlegget 73517Vis vedlegget 73518 Klikk for å utvide... Øverste bilde er greit, men vi lurer jo på hvorfor bilde nr.2 er i denne tråden
Ole Mørkved I går kl 20:57 #7.111 Tor. skrev: Vis vedlegget 73517Vis vedlegget 73518 Klikk for å utvide... Kaldt i vannet?
Amarillo Norbrygg-medlem I dag kl 14:52 #7.112 Tor. skrev: Det påstås 13.5° generelt, men gjetter på at varmeste så langt er bortimot 15°. Klikk for å utvide... Det tilsvarer vel en badetemperatur på ca 4 cm tenker jeg.
Tor. skrev: Det påstås 13.5° generelt, men gjetter på at varmeste så langt er bortimot 15°. Klikk for å utvide... Det tilsvarer vel en badetemperatur på ca 4 cm tenker jeg.