Stativ til Jula oksygenflaske og flow-regulator.

En bakplate for selvbygget hurtigkarbonator til å henge på fatet. STL filer kan sendes til dem som er interessert. Platen skrives ut i to deler da den er ganske stor. Platen settes sammen uten lim eller skruer. Også printet en "klemme" for å feste pumpen. T-leddet henger foreløpig løst men det fungerer fint inntil jeg får laget/funnet et feste som kan brukes med enkel demontering. (Ønsker å kunne ta ut karboneringstenen enkelt for rengjøring innimellom.

Hurtigkarbonator.jpg

Edit: Ble i feil tråd dette - var ment for Hva har du 3D printet i dag tråden.

Sist redigert:
Ai, de ble sikkert flyttet til en ny Drive-konto for en stund siden, skal sjekke.
Ettersom det er black week er prisen akkurat det samme som i 2020 :D
Strålende om du har mulighet til å legge ut på ny. Har en lokal kar som jeg muligens kan bruke, dersom ikke får jeg få tilsendt.

Hei, en liten hilsen fra framtiden her! Beklager at jeg blåser liv i en gammel tråd, men jeg kom over dette designet via en fyr som solgte O2-tanken sin på Finn, og etter litt etterforskning havnet jeg her. Er det noen spesiell grunn til at dette aldri ble lagt ut på Thingiverse eller andre 3D-print-sider? Jeg tipper det hadde slått an!

Jeg brukte en del tid tidligere på å lage et feste til min egen tank, og endte opp med en blanding av treverk og 3D-printede deler – ikke like elegant som løsningen din, som jeg forresten holder på å printe nå. Hvorfor ikke legge den ut på Thingiverse / Thangs / Printables / 3D Cults eller noe sånt?

Ettersom det ikke er mitt design har jeg ikke lagt det ut på Thingiverse. Tror kanskje også det er så spesielt at det ikke er så mange som har bruk for noe sånt.

Men hvis du vil legge det ut filene jeg har laget så er det helt greit for meg.

Tilbake
Topp