90mm center/center. Hva kommer den på??Kan godt skrive ut flere ja.
Trenger avstand mellom inn- og uttak på flowmåleren.
Kan godt skrive ut flere ja.
Trenger avstand mellom inn- og uttak på flowmåleren.
Får ikke opp filene på mobil. Er de slettet?
Får ikke opp filene på mobil. Er de slettet?
Evt hva vil noe slikt koste inkl frakt i 2022 kroner?
Strålende om du har mulighet til å legge ut på ny. Har en lokal kar som jeg muligens kan bruke, dersom ikke får jeg få tilsendt.Ai, de ble sikkert flyttet til en ny Drive-konto for en stund siden, skal sjekke.
Ettersom det er black week er prisen akkurat det samme som i 2020![]()
Prøv denne linken:Strålende om du har mulighet til å legge ut på ny. Har en lokal kar som jeg muligens kan bruke, dersom ikke får jeg få tilsendt.
Han som laget designet har ikke vært på forumet på over tre år, så der er det neppe noe å hente. Men han skriver jo i sitt første innlegg at han gladelig deler designet så det er ihvertfall ikke noe problem å bruke det lett modifiserte designet jeg har lagret for de som ønsker det. Deling på Thingiverse blir jo noe annet.Ja, jeg ville aldri lagt ut noe som ikke er mitt, eller uten at skaperen har sagt klart ja til det.
Det ligger jo masse greier på Thingiverse / Thangs, etc for hjemmebryggere, men det er ikke så mange som faktisk er like nyttige som denne.
Hadde vært kjempefint om @FrodeAanes la den ut selv – eller ga @Amarillo klarsignal til å gjøre det!