Hei.
Har trålet forumet men finner ikke svaret på det jeg trenger tips om.
Har kjøpt noen kraner brukt og skulle gjerne hatt en lengre shank på den ene
men er usikker på hvilken fabrikant jeg har. ( se bilde)
Regner med at det er noen som har peiling.
På forhånd takk, vennlig hilsen Yngvar
De lignet veldig på mine, noname kjøpt på ebay for maaange år siden. Ølbrygging hadde de også på den tiden.
Du skal bare passe på at du får shank tilegnet kran med flow controll.
Lang shank velegnet til å feste tappekraner til kjøleskap/fryser eller lignende. Du trenger et 22 mm hullbor for å få en fin passform. Kompatibel med Nu...
Kompensatoren (flow control) må ha shanken akkurat som den er, dvs. med riktig vinkel på den koniske delen. Du kan jo ha flaks og finne en som passer, men det der kan bli vanskelig.
Hei igjen. Takk for all hjelp. Ved hjelp av dere så kom jeg på at jeg har en lindr stående og den passet greit mener jeg.
Må teste med trykk i morgen så hvis alt går bra så bestiller jeg 2 stk. shanks 100mm lange.
Regner med at det er noe kina greier da det ikke står noe på kranene. De var en del av en pakke jeg kjøpte for en stund siden.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.