• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Ønskes Kjøpt 15 mm loddedeler til manifold

Finner ingen forhandlere i Trondheim som selger loddedeler til kobberrør, så prøver lykken på forumet. Er klar over at det finnes en del nettbutikker som selger, men har ikke funnet noen som har under 100 kr i gebyr el. lign. Det blir mye når jeg skal ha varer for en 50-lapp.

Supert om noen kan selge, og sende per brev!

Det jeg trenger er
- 4 stk 90 grader bend
- 4 stk T-rør

Aiai, da har jeg gjort for dårlig research! Sjekket Biltema, Jula, Megaflis og Clas Ohlson. Det var riktignok CO på torget, og der er vel utvalget betraktelig dårligere.

Leste dessuten en gammel tråd her på forumet, hvor jeg forsto det slik at det var vanskelig å oppdrive loddedeler.

Men jeg får ta en ny tur i morgen. Takker for tips!

Aiai, da har jeg gjort for dårlig research! Sjekket Biltema, Jula, Megaflis og Clas Ohlson. Det var riktignok CO på torget, og der er vel utvalget betraktelig dårligere.

Leste dessuten en gammel tråd her på forumet, hvor jeg forsto det slik at det var vanskelig å oppdrive loddedeler.

Men jeg får ta en ny tur i morgen. Takker for tips!
Et tips kan være å sjekke lagerstatus på nett før du tar turen. Det er ofte forskjell på hva de har i de ulike filialene.

Gi meg besked så skal du få kjøpt deler hos oss, kun i tomme nærmeste er 5/8" som er 15.8mm kan sende deg det du trenger til kostpris, inkludert rør.
Gi meg lengden på rør så kutter jeg det du trenger.

Tilbake
Topp