Så, er dette et alternativ til STC-1000? Alternativ til PID? Hva brukes det gjerne sammen med?
Hva er billig?
Jeg utvider hele tiden utstyret jeg jobber med, men kjenner ikke til alt som finnes. Har ikke vært borti dette etter 4 mnd på forumet, så enda mer info enn et datasheet hadde vært fint. Noen som har erfaringer å dele?
Det er en enkel komponent, ser ut som en transistor men brukes sammen med en mikrokontroller fra Atmel, eller en Arduino, de kan igjen programeres og brukes som PID.
Jeg tror Protto bruker dem, selv bruker jeg DS18S20.
Disse koster ca 100 pr. stk på Elfa men på ebay får du nok 10 stk til den prisen, men, jeg gir dem bort siden det er jul, billigere blir det ikke.
Joda, men på et forum med et par tusen brukere, der mange bruker lista over siste tråder for å følge med, så hadde litt mer informasjon i første posting vært nyttig.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.