• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

3 Kjeler bryggeutstyr selges i Bergen SOLGT

Pga plassmangel ( klage frå sjefen i huset :roedme: ) må eg dessverre selge bryggeutstyret mitt....
Eg ønsker å selge alle tre kjelene komplette som de vises i denne tråden: http://forum.norbrygg.no/index.php/topic,14074.0.html

Pumpe og kjøler selges ikkje.

Eg ønsker heller ikkje å selge kontrollpanelet i montert form, hvis ny eier mot formodning skulle få seg et støt eller noe vil ikkje eg stå ansvarlig. Eg kan derimot selge det i deler, så kan ny eier koble selv.

Bud ønskes. Nypris var rundt 10 000.-

Er brukt 5 ganger.

Utstyret befinner seg i Bergen.
 
Har lyst å selge alt samlet ja, men dersom ingen er intressert kan eg godt dele det opp. Eg har lyst å gi det noen dager så kan vi heller snakkest.
 
Kondulerer. Trist å høre :) Ser du har gjort en omfattende jobb med både innkjøp og montering. Den som kjøper dette sparer seg for mye tid og krefter, og får et veldig bra "bryggoppsett"! Lykke til med salget.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Til dere som er interessert i enkeltdeler: kom gjerne med bud så skal eg vurdere fortløpende.

Men hvis eg skal selge kjelene enkeltvis blir dette uten temp.følere da disse bør følge brewtroller styringen.
 
Heisann.

Jeg kan være interessert i hele stasen eller deler til riktig pris om du ikke allerede har solgt. Jeg bor ikke så lang unna deg så da slipper du sending. Send meg gjerne en PM:)

Dag
 
Eg har bestemt meg for å selge styringsskapet uten Brewtroller styringen, kjem til å fjerne den og montere inn PID styring. Brewtroller er eit system under utvikling og det kan ein merke, det føles ikkje heilt ferdigstillt, litt for mange bugs i softwaren.
Arbeidet vil ta nokre dagar, så eg vil ta kontakt med dere som er intresserte når det er ferdig.
 
Tilbake
Topp