30 liter med på tur, enkleste løsning?

Skal på hyttetur i slutten av juli i år og har lyst til å ta med noe hjemmebrygg.

Hva er den greieste måten å gjøre dette på? Vil partyfat funke?

Tenkte å brygge typene weiss og pils siden det er sommer
 
Er det muligheter for kjøling der? "Trenger" ikke fat noe kaldt rundt seg? Vet ikke åssen julivarme og fat uten kjøling har innvirkning på skum?
 
Kan bekrefte at vanlig corny fatpakke med vanlig co2 tank og picnic fungerer helt fint, gitt at du kan kjøre helt til hytten/området. Det er ikke noe du vil drasse på en sti eller opp et fjell.
 
Hadde med denne på en kort (2 km?) påsketur:
tapatalk_1490959540071.jpeg
9 liter corny i sekken. Lettere å gå hjem, i alle fall lettere sekk...
 
Tror jeg denne gangen bare tar med mmeg kasser som jeg gjorde forrige gang, blir litt heftig å gå til innkjøp av dette når jeg ikke har plass til fat til vanlig, men takk for svar folkens!

Ser for meg jeg kanskje tar weiss bier i kasser og litt pils på party fat :)
 
IMG_7558.JPG

Tja disse er faktisk ganske kjekke.. har 5 stykker så kan ta med litt forskjellig.. egentlig ganske smooth mtp å ta med brygg hit og dit.. anbefaler disse


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
@Fystro
Hvor fikk du tak i den geniale co2 regulatoren? Og så med trykkjustering og manometer:)
Vestbrygg har sånne for sodastreem, den på bilde tror jeg ikke du kan justere trykket på den bare viser hva som er igjen på patronen om jeg ikke tar helt feil.
Den på Vestbrygg var litt dyr for å bare være sånn ta med på tur greie, kosta 11-12 hundre tror jeg det var så lot det være
 
Vestbrygg har sånne for sodastreem, den på bilde tror jeg ikke du kan justere trykket på den bare viser hva som er igjen på patronen om jeg ikke tar helt feil.
Den på Vestbrygg var litt dyr for å bare være sånn ta med på tur greie, kosta 11-12 hundre tror jeg det var så lot det være


Her kan du justere trykk [emoji1309][emoji1303] Dette er faktisk genialt. Med tålmodighet, kan du karbonere på disse tassene.
Fåes i 2 4 og 5liter.
Ligger flust på EBay .
Fikk fatt gjennom en sindig kar på jobb

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=88021799

Finn folket har slike.

Må ha en man-keg vett [emoji23][emoji56][emoji1308]


Sent from my iPad using Tapatalk
 
@Fystro
Hvor fikk du tak i den geniale co2 regulatoren? Og så med trykkjustering og manometer:)

En kar på jobb fikk fatt på.

Vet det ligger på Finn og eBay .

Evnt
https://bartool.en.alibaba.com/prod...iter_beer_growler_co2_for_bar_and_picnic.html

Dette er faktisk sikkelig praktiske saker.

Kan justere trykk.. er oxo med vanlig Ball-lock her..
Skal du på tur? Funker.. lignende i et kjøleskap? Hvorfor ikke .. om fruen i huset gir en hylle har du fire og 20 liter med øl [emoji23][emoji481][emoji85][emoji851]



Sent from my iPad using Tapatalk
 
Tilbake
Topp