Advarsel mot Petit Agentur

Jeg fikk pakke derfra i dag. Hurra. Alt kommer til den som tar en øl mens h*n venter.

Jeg handler fra PA det ingen andre har. Nå var det en gjærflaske til Fermentosaurus. Fosforsyre er det beste han har, og han sender.
 
Kjøpte et par hundre kilo malt der første helga i påska. Har fortsatt ikke hørt fra han (Ola Skarland heter han som driver det). Svarer verken på tlf eller epost.

Har handla der tidligere uten prob, men vet Petit sliter økonomisk. De ansatte er sagt opp, og Ola sjøl har begynt å jobbe i kommunen, etter hva jeg hørte.

Nå selger de bare unna det som er igjen for å skaffe penger de skylder til Grong Sparebank eller noe sånt. De har fortsatt humle fra 2015 på lager.

Håper i det minste jeg får varene før det er slutt.
 
Sist jeg bestilte 25/2 fikk jeg varene 22/3.
Rart han ikke informerer om supertreig levering. Tror ikke han bryr seg. Aldri svar hverken på petitmail eller kommunemail.
Billig humle da. Merker liten forskjell på fersk humle og den gamle humla derfra
 
Vil anbefale dere som ønsker å kontakte regnskapsfører til PA, Bakkan Regnskap på telefon 74321600. De svarte kjapt og tok kontakt med han på vegne av meg. Ikke at varene kom frem noe tidligere, men kanskje han får fart på seg eller gjør noen endringer dersom flere kontakter han på den måten.
 
Ser det kan bli treg levering fra Petit. Jeg valgt å betale gjennom Klarna som gir noe trygghet. Utsatt betaling for 30 dager etter konfirmation at varene er sendt
 
  • Like
Reaksjoner: RTT
Tilbake
Topp