Amazon.com sender ikke elementer til Norge lenger, Hjelp!

Hans K

Dommer
Jeg prøvte å bestille 5 stk av disse http://www.amazon.com/Camco-02913-S...F8&qid=1386582314&sr=8-1&keywords=camco+3500
Men de ville ikke sende til Norge, så jeg skrev mail til Amazon.com og spurte hvorfor, dette er svaret jeg fikk:

I checked out Camco 02912/02913 3500W 240V Screw-In Lime Life Foldback Water Heater Element - Ultra Low Watt Density” on our website and verified it can't be shipped to “Norway”.

Warranty restrictions and import/export laws allow us to ship books, music, videos, and DVDs outside the United States.  Please understand that this policy is based on warranty issues, manufacturer restrictions, and Federal law, and as such, cannot be amended at the discretion of our Customer Service department.

Er det noen datakyndige her som klarer å finne 3,5kw ultra low watt density elementer på det vide web?
Det må jo være noen andre som har, strekker ikke helt til her ser jeg  :bank2:
 
Hans K skrev:
Jeg prøvte å bestille 5 stk av disse http://www.amazon.com/Camco-02913-S...F8&qid=1386582314&sr=8-1&keywords=camco+3500
Men de ville ikke sende til Norge, så jeg skrev mail til Amazon.com og spurte hvorfor, dette er svaret jeg fikk:

I checked out Camco 02912/02913 3500W 240V Screw-In Lime Life Foldback Water Heater Element - Ultra Low Watt Density” on our website and verified it can't be shipped to “Norway”.

Warranty restrictions and import/export laws allow us to ship books, music, videos, and DVDs outside the United States.  Please understand that this policy is based on warranty issues, manufacturer restrictions, and Federal law, and as such, cannot be amended at the discretion of our Customer Service department.

Er det noen datakyndige her som klarer å finne 3,5kw ultra low watt density elementer på det vide web?
Det må jo være noen andre som har, strekker ikke helt til her ser jeg  :bank2:

Jeg har kjøpt noen slike selv, men fant ikke noe på ebay (på 3500W) så ble amazon den gangen. Alternativt så kan du kanskje bruke et 4500w element http://www.ebay.com/itm/Camco-4500W...38?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1e8547a32e Jeg har et slikt, og det trekker 17,5A...

Må du ha med gjenger? Finnes jo endel andre gode alternativer...
 
Hans K skrev:
Jeg prøvte å bestille 5 stk av disse http://www.amazon.com/Camco-02913-S...F8&qid=1386582314&sr=8-1&keywords=camco+3500
Men de ville ikke sende til Norge, så jeg skrev mail til Amazon.com og spurte hvorfor, dette er svaret jeg fikk:

I checked out Camco 02912/02913 3500W 240V Screw-In Lime Life Foldback Water Heater Element - Ultra Low Watt Density” on our website and verified it can't be shipped to “Norway”.

Warranty restrictions and import/export laws allow us to ship books, music, videos, and DVDs outside the United States.  Please understand that this policy is based on warranty issues, manufacturer restrictions, and Federal law, and as such, cannot be amended at the discretion of our Customer Service department.

Er det noen datakyndige her som klarer å finne 3,5kw ultra low watt density elementer på det vide web?
Det må jo være noen andre som har, strekker ikke helt til her ser jeg  :bank2:

Bruk jetcarrier,,  det fungerer bra.
 
Thorvald, jeg vil ha 3,5kw så jeg kan bruke 16a sikringer, ULWD elementer er ett must, med 1" gjenger...

Jetcarrier så jo kjempe greit ut! takk for tipset :D Da kan jeg vel benytte meg av free shiping til jetcarrier også?
 
Supert :skitbra:

Har brukt de noen ganger selv og de har for et lite beløp reddet mangt et prosjekt. Hvor andre ikke kan skaffe den lille delen enn har bruk for.

Men bra det ordnet seg

easybrew
 
Hans K skrev:
Jeg prøvte å bestille 5 stk av disse http://www.amazon.com/Camco-02913-S...F8&qid=1386582314&sr=8-1&keywords=camco+3500
Men de ville ikke sende til Norge, så jeg skrev mail til Amazon.com og spurte hvorfor, dette er svaret jeg fikk:

I checked out Camco 02912/02913 3500W 240V Screw-In Lime Life Foldback Water Heater Element - Ultra Low Watt Density” on our website and verified it can't be shipped to “Norway”.

Warranty restrictions and import/export laws allow us to ship books, music, videos, and DVDs outside the United States.  Please understand that this policy is based on warranty issues, manufacturer restrictions, and Federal law, and as such, cannot be amended at the discretion of our Customer Service department.

Er det noen datakyndige her som klarer å finne 3,5kw ultra low watt density elementer på det vide web?
Det må jo være noen andre som har, strekker ikke helt til her ser jeg  :bank2:

Jeg fikk to stk på onsdag fra Amazon, samt muttere og pakninger for å feste de i kjele

Jeg fikk først beskjed om at de ikke var mulig å sende til Norge, men hvis du går inn på buying options, så kan du velge leverandør.
Det billigste kommer fra "Plumbers Outpost", og de sender ikke til Norge, men hvis du velger "Amazon", som koster $2 mer, så sender de til Norge.
(De gjorde i allefall det da jeg bestilte på søndag.) Imponerende leveringstid btw!

La ved et par screenshots for å illustrere.
 

Vedlegg

  • 1 .png
    1 .png
    89,1 KB · Sett: 491
  • 2.png
    2.png
    345 KB · Sett: 496
Jeg har hatt samme problemet selv. Da er det jo kanskje en løsning å velge annen transport ;D

Det jeg har gjort flere ganger er å bestille fra amazon.co.uk. Der har jeg ikke hatt noen problemer :)
 
Tilbake
Topp