Av og med - et kvinneprosjekt i Norbrygg

Ølhunnen

Norbrygg-medlem
Vi ønsker kvinner velkommen til arrangementer for kvinner, arrangert av og med kvinner.
Arrangementinnholdet kan være ølsmaking, forelesninger, kokkelering og baking med øl, brygging, usmakkurs og mye annet spennende!

I den forbindelse er det opprettet en gruppe på Facebook for lettere innmelding, og vi håper på den måten få mange medlemmer, men vi trenger hjelp til å bli delt for å nå ut til så mange kvinner som overhode mulig.

Er du kvinne ønsker vi deg velkommen inn i gruppen slik at vi kan dele arrangementene med deg.
Er du mann håper jeg du vil hjelpe oss i gang med å dele gruppen til dine kvinnelige bekjente slik at vi får med oss flere kvinner til å begynne å interessere seg for øl.

(Prosjektet «av og med» er et kvinneprosjekt i regi Norbrygg Oslo)

Facebook gruppe:

Av og med - Facebook gruppe
 
Vi ønsker kvinner velkommen til arrangementer for kvinner, arrangert av og med kvinner.
Arrangementinnholdet kan være ølsmaking, forelesninger, kokkelering og baking med øl, brygging, usmakkurs og mye annet spennende!

I den forbindelse er det opprettet en gruppe på Facebook for lettere innmelding, og vi håper på den måten få mange medlemmer, men vi trenger hjelp til å bli delt for å nå ut til så mange kvinner som overhode mulig.

Er du kvinne ønsker vi deg velkommen inn i gruppen slik at vi kan dele arrangementene med deg.
Er du mann håper jeg du vil hjelpe oss i gang med å dele gruppen til dine kvinnelige bekjente slik at vi får med oss flere kvinner til å begynne å interessere seg for øl.

(Prosjektet «av og med» er et kvinneprosjekt i regi Norbrygg Oslo)

Facebook gruppe:

Av og med - Facebook gruppe
Prøvde å sende linken til noen kandidater, og får til svar at de ikke kommer inn.
 
Prøvde å sende linken til noen kandidater, og får til svar at de ikke kommer inn.
Takk skal du ha.
Har fått et par innmeldinger der. Jeg må godkjenne dem. Det betyr at enkelte kan oppleve at det kan ta litt tid.
Vet du om det fremdeles er problemer?
 
Kvelden var vellykket. :) Men ingen flere prosjekter er dratt i gang, pga usikre tider…
Håper tilstanden normaliseres igjen snart slik at alle smaks- og sosialt-rate mennesker kan møtes igjen og ha det gøy.

Imens, prøver vi alle å holde ut så godt vi kan og være flinke med smittevernregler. :)
 
Tilbake
Topp