Bare for å teste

Dette må aldri skje igjen. På grunn av manglende forumbruk våknet jeg opp fyllesyk i går, uten kontroll på rekkefølgen av ølene jeg drakk. Det vil si at jeg ikke aner hvilken av Joint Venture-ølene fra 7 Fjell jeg likte og ikke likte.
 
Dette må aldri skje igjen. På grunn av manglende forumbruk våknet jeg opp fyllesyk i går, uten kontroll på rekkefølgen av ølene jeg drakk. Det vil si at jeg ikke aner hvilken av Joint Venture-ølene fra 7 Fjell jeg likte og ikke likte.

Du får gjenta da.....
 
Hadde det 1 juli, da jeg rigget meg klar til bestillinger på polslippet. Loebrygg hadde jo en så fin oversikt her på forumet... Var endel utsolgt allerede kl 9...
Et tips da er å google det du er ute etter og i googlesøket velge å gå til den bufrete versjonen av forumtråden ;)
 
Et tips da er å google det du er ute etter og i googlesøket velge å gå til den bufrete versjonen av forumtråden ;)
Lett å være etterpåklok.. Lette etter avisartiklen, men fant bare den forbaska excel dokumentet med alt som ble sluppet.. :( Litt stress å tråle den midt i arbeidstida :p
 
Tilbake
Topp