Lurer på om noen har måla på BB30
Har ikke tilgang på BB30 som jeg og en kompis brygger med, siden han er offshore.
Skal lage en kjøler og trenger å vite hva innvendig diametermålet og høyden på BB30 er. : )
Her brygges det på BB30 og målene er som følger => diameter på selve karet er ca 29 cm, diameter åpning i plasringen topp er 26 cm og innvendig høyde er 48 cm.
Her brygges det på BB30 og målene er som følger => diameter på selve karet er ca 29 cm, diameter åpning i plasringen topp er 26 cm og innvendig høyde er 48 cm.
Har kjøler, den som følgte med BB30. Skal lage en litt større og tettere i spiralene. Synest det går for sagte med den jeg har nå.
Men ellers takk. : )
Hvor lang tid bruker du? Jeg bruker 15-20 (går litt raskere på vinteren) minutter på å kjøle ned 27-28l. Trodde det var innafor?
Bruker orignal kjøler som jeg beveger rolig rundt i vørteren, litt heftigere whirlpool når jeg har fått ned tempen.
Hvor lang tid bruker du? Jeg bruker 15-20 (går litt raskere på vinteren) minutter på å kjøle ned 27-28l. Trodde det var innafor?
Bruker orignal kjøler som jeg beveger rolig rundt i vørteren, litt heftigere whirlpool når jeg har fått ned tempen.
Tar vell ca 30 min eller no. Rører ikke i vørtern under kjøling.. Vill ikka ha for mye trub med over i gjæringskaret.
Har gjordt det med kjøleren beveger den litt opp og ned under kjøling. Men jeg synest kjøleren er for liten.
Vil ha noe lignene som vestbrygg sin kjøler : Vørterkjøler i rustfritt stål ca 32 fot. 990,- (røyret er 11mm i diameter, og kjølaren måle 20x21/ total høgde er 49 cm)
Og er mer kompakt enn den som følger med BB30`en.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.