Du må bare åpne den på pc / større skjerm. På mobil / for små skjerm blir det oppdelt i flere faner. Det fungerer heller ikke med "request desktop website", så det er knyttet til skjermstørrelse og ikke mobil/pc.
Om du ikke har vurdert/prøvd det kan jeg anbefale Brewfather, der får man hele oppskriften på en vertikal side i mobil-app.
Det du ønsker er bildet som dukker opp i nettleseren på PC (eller Mac). På mobil får du det andre bildet. Jeg bruker beercalc og har gjort det nesten hele bryggekarrieren. Det har en del svakheter, men det er gratis, tilgjengelig overalt, og når man skjønner det, så får man til det meste. Resten bruker jeg kalkulatorene i brewersfriend til.
Du må bare åpne den på pc / større skjerm. På mobil / for små skjerm blir det oppdelt i flere faner. Det fungerer heller ikke med "request desktop website", så det er knyttet til skjermstørrelse og ikke mobil/pc.
Jeg valgte "Desktop site" i Chrome på Android, og da får jeg opp den siden som er laget for PC. Så det stemmer ikke på min mobil, det med skjermstørrelse.
Jeg valgte "Desktop site" i Chrome på Android, og da får jeg opp den siden som er laget for PC. Så det stemmer ikke på min mobil, det med skjermstørrelse.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.