Beercalc

Ønsker å bruke beercalk, og er å regne for nybegynner. Men får ikke frem det brukersnittet jeg ønsker.. Legger med to bilder
 

Vedlegg

  • Screenshot_20210116_143144_com.google.android.youtube.jpg
    Screenshot_20210116_143144_com.google.android.youtube.jpg
    613,1 KB · Sett: 34
  • Screenshot_20210116_143032_com.microsoft.office.outlook.jpg
    Screenshot_20210116_143032_com.microsoft.office.outlook.jpg
    209,2 KB · Sett: 34
Ønsker å bruke calkulatoren som synes på det første bildet.. Ser mer oversiktlig ut.
Noen som kan hjelpe meg?
 
Ønsker å bruke calkulatoren som synes på det første bildet.. Ser mer oversiktlig ut.
Noen som kan hjelpe meg?
Du må bare åpne den på pc / større skjerm. På mobil / for små skjerm blir det oppdelt i flere faner. Det fungerer heller ikke med "request desktop website", så det er knyttet til skjermstørrelse og ikke mobil/pc.

Om du ikke har vurdert/prøvd det kan jeg anbefale Brewfather, der får man hele oppskriften på en vertikal side i mobil-app.
 
Ønsker å bruke calkulatoren som synes på det første bildet.. Ser mer oversiktlig ut.
Noen som kan hjelpe meg?
Det du ønsker er bildet som dukker opp i nettleseren på PC (eller Mac). På mobil får du det andre bildet. Jeg bruker beercalc og har gjort det nesten hele bryggekarrieren. Det har en del svakheter, men det er gratis, tilgjengelig overalt, og når man skjønner det, så får man til det meste. Resten bruker jeg kalkulatorene i brewersfriend til.
 
Du må bare åpne den på pc / større skjerm. På mobil / for små skjerm blir det oppdelt i flere faner. Det fungerer heller ikke med "request desktop website", så det er knyttet til skjermstørrelse og ikke mobil/pc.
Jeg valgte "Desktop site" i Chrome på Android, og da får jeg opp den siden som er laget for PC. Så det stemmer ikke på min mobil, det med skjermstørrelse.
 
Noen som vet hvordan man får "korrekt" IBU estimat ved å benytte %util-funksjonene? Jeg får så høye verdier at det umulig kan stemme..

Jeg har også gratis-versjonen, men er oppe i 35 oppskrifter nå... Så jeg har i hvert fall ikke noen maks grense på ti som det nevnes over her.
 
De par hundre lappene i året på Brewfather er antagelig det abonnement som bekymrer meg minst om jeg får valuta for pengene.

Der vet jeg at jeg får det jeg betaler for og det er definitivt verdt prisen.
 
De par hundre lappene i året på Brewfather er antagelig det abonnement som bekymrer meg minst om jeg får valuta for pengene.

Der vet jeg at jeg får det jeg betaler for og det er definitivt verdt prisen.
For meg også er det en No-Brainer. Utrolig bra Software
 
Tilbake
Topp