beersmith for i-pad og iphone

Dette er meget mulig et dumt spørsmål - unnskyld i så fall. Jeg har alltid tidligere beregnet manuelt bryggene mine, men tenker nå å prøve beersmith på I-padden min.
Har noen erfaringer - er alle beregningsmulighetene også på appen?
sveinj
 
Jeg bruker kun BS2 for iOS, men her ser du toolsmenyen...
ImageUploadedByTapatalk1443522321.754704.jpg
Irriterer meg at det ikke er mulig å laste inn ingredienser på en enkel måte. Den eneste måten (foruten oppdateringer) er å finne en oppskrift med ingrediensene du trenger, og importere derfra.
BryggSelv burde hatt en dummy-oppskrift med alle sine korn og humletyper slik at man kunne hente dette fra ett sted...
 
Jeg bruker kun BS2 for iOS, men her ser du toolsmenyen...
Vis vedlegget 20803
Irriterer meg at det ikke er mulig å laste inn ingredienser på en enkel måte. Den eneste måten (foruten oppdateringer) er å finne en oppskrift med ingrediensene du trenger, og importere derfra.
BryggSelv burde hatt en dummy-oppskrift med alle sine korn og humletyper slik at man kunne hente dette fra ett sted...
Takker så mye for raskt svar!
sveinj
 
Du kan lage en tulleoppskrift på desktop-versjonen som inneholder all malt/humle etc som du har på lager og bruke utstyrsprofilen din, og så importere denne til mobilversjonen.
 
Har kun for iOS ...
og dersom BryggSelv hadde gjort det, hadde det vært en service til sine kunder. Da kunne de også lagt inn eksakte tall for sine batcher av Malt og Humle.
... gjerne med litt reklame ala 'kjøpt hos BryggSelv' i passende fritekstfelt
 
Sist redigert:
Tilbake
Topp