Blandebatteri

Holder på å pusse opp kjøkkenet, og skal bytte ut det gamle praktiske blandebatteriet med et nytt. Var på IKEA i går, men ingen av batteriene der har gjenger for å tilkoble slange til kjøler. Sikkert et dumt spørsmål, men regner med noen her har vært borti problemstillingen tidligere. Finnes en egen løsning på slangetilkobling på disse batteriene eller bør vi droppe IKEA og gå for en annen løsning?

Et godt alternativ er Oras benkebatteri m/avstengning for oppvaskmaskin. Er ikke så veldig glad i ikke merkevarer.

Albech skrev:
Et godt alternativ er Oras benkebatteri m/avstengning for oppvaskmaskin. Er ikke så veldig glad i ikke merkevarer.

Som Albech sier så har Oras en kobling som tillater bruk av hageslangekobling

Det er et alternativ med egen tilkobling....
Men ikea sine er gjenget.... Og adapter til hageslange på co koster ca 50-lappen. Jeg har det, og passer perfekt på ikea sin kjøkkenkran.

Du kan nok kobla slange til dei aller fleste kranar - sjølv om dei ikkje har eigen tilkobling for oppvaskmaskin.   Oppvaskmaskinkoblinga er ofte under benken så den er ikkje så ekstremt praktisk å bruka til brygging når du må krypa i kjøkenskapet.    

På dei aller fleste kranar er det eit brusehovud.   Dette kan du skru av.   Så fins det overgangar du kan bruka for å kobla til brusehovudet.  

På bileta nedanfor ser du ein relativt vanleg utsjåande krane med ein pil til brusehovudet (eller strålesamlar)

Nedanfor det ser du eit par variantar av korleis brusehovudet er - det har enten innvendige gjenger eller utvendige gjenger (og fins ofte i M24 og M22 som seier noko om kor stort det er i millimeter går eg ut frå)

Til sist ser du eksempel på 2 overgangar som du kan bruka når du tar av brusehovudet - den eine for innvendig og den andre for utvendig (som tilsvarar det brusehovudet du skal ta av kranen din).   Og aller sist ser du eksempel på hurtigkoblinga du set på overgangsnippelen på kranen - så brukar du berre ei vanleg slange/hurtigkobling på slangen.  

Så eit lite tips på slutten: Det er lurt å la rørleggjar ta seg av fast opplegg du har i huset så slepp du problem med eventuell forsikring om noko skulle skje.   Ikkje alle rørleggjarar vil kobla batteri som du sjølv har kjøpt inn - dei lever også litt av å selja deg batteriet og Ikea plar dei ikkje lika.   Oras er dei veldig glade i av ein eller annan grunn.  

Vedlegg

• batteri1.jpg
    batteri1.jpg
    40,4 KB · Sett: 567
  • batteriinnv22.jpg
    batteriinnv22.jpg
    16,2 KB · Sett: 533
  • batteriutv.jpg
    batteriutv.jpg
    17,8 KB · Sett: 535
  • overgangsnipler.jpg
    overgangsnipler.jpg
    90,1 KB · Sett: 565
  • slange1.jpg
    slange1.jpg
    35,3 KB · Sett: 530
Det lille jeg sparte på å kjøpe IKEA blandebatteri forsvant fort da IKEA sine blandebatterier kommer med alt for korte tilkoblingsrør, som i tillegg har for tynt gods, slik at de knekker hvis man bøyer de for hånd. endte med å måtte lodde på rørene fra det gamle blandebatteriet. Det nye blandebatteriet lekker like mye som det gamle...

Selv så bruker jeg denne. http://www.gardena.com/no/water-management/hose-connectors/adapter-til-innendors-kraner/

Ikea batterier er utrolig simpel kvalitet, akkurat her er det ikke så smart å se seg bling på kronene. Gardenakoblingen fra biltema som henvist til over her er uansett genial!

Fossdal skrev:
Ikea batterier er utrolig simpel kvalitet, akkurat her er det ikke så smart å se seg bling på kronene. Gardenakoblingen fra Biltema som henvist til over her er uansett genial!

Gratulerer med dagen  :ilike:

Fantastisk! Jeg er imponert over kompetansen og velviljen på Norbrygg. Takker for mange gode og innsiktsfulle svar.

Tilbake
Topp