Kan prøve her: http://dcrolflycke.wpengine.com/wp-content/uploads/2016/10/Kap2DINunioners7-12.pdfHolder på å bygge nytt bryggeri med en 280 liters melketank med røreverk og kjøling. Men mangler en 2" endemutter til utløpet. Om noe har en å selge, så kjøper jeg. Evt tips på hvor dette skaffes.
Tor G
De butterfly ventilene dine der, hvilken størrelse tri-clamp passer de til?Har en del andre "meieri" deler om du skulle være interessertVis vedlegget 33949
Husk å legge ut bilder da.... MASSE BILDER!!!Takk for alle innspill. Vi endte opp med å kappe bort gjengene og sølvlodde på en albu med 1-1/2" triclamp.
Driver å syr sammen alt utstyret nå. Blir spennende å se om det fungerer som tenkt
Kalles vel 3" vil jeg tro. Utvendig mål på ringen som ligger imot er 67 mmDe butterfly ventilene dine der, hvilken størrelse tri-clamp passer de til?
Har en del andre "meieri" deler om du skulle være interessertVis vedlegget 33949
Speidelklon prøvekjørt med 180 liter IPA. Funka som GULL[emoji106]Hei! Har du kobling som passer på utvendig gjenger(400ltr tank) , diameter utvendige gjenger ca 70 mm.
Sent from my iPad using Tapatalk
Ja, mener det er samme type som til butterfly ventilene. Kalte de meierikobling i den tiden vi brukte de til "sputnikk"Hei! Har du kobling som passer på utvendig gjenger(400ltr tank) , diameter utvendige gjenger ca 70 mm.
Som passer på denne...?Ja, mener det er samme type som til butterfly ventilene. Kalte de meierikobling i den tiden vi brukte de til "sputnikk"
Vanskelig å si helt sikkert da må vi begge finne fram skyvelæret, men ja jeg tror de passer.Som passer på denne...?
Sent from my SM-A320FL using Tapatalk
Vanskelig å si helt sikkert da må vi begge finne fram skyvelæret, men ja jeg tror de passer.
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
Fant du noe som kunne passe?50-51 mm rørdiameter.