Bluetooth problemer!

GUTTÆR!! Jeg trenger hjelp. Skal brygge en batch, og har lagret oppskriften som skal importeres til GF connect. Men jeg får plutselig ikke koblet meg til connect boksen. "Grain avslo paringen" kommer det bare på telefon.

Nå har jeg endelig tatt meg tid til å bruke den j**** appen, og så går alt til skogen?

Har saumfart internett, og det kan se ut som om ingen andre i hele verden har vært borti dette problemet.
 
Har de samme problemene selv men kommer av en merkelig grunn til slutt. Tydeligvis veldig ømfintlig på at posisjonen er så nøyaktig som mulig så der har jeg på alt som går an, det var en runde innom innstillinger.. Så har jeg skrudd av og på til jeg blir irritert så kommer den etterhvert. Hvorfor denne ikke kobler seg like lett som i en bil med BT eller blåtannhøytaleren jeg kjøpte på wish aner jeg ikke. Ganske irriterende å drive med dette nesten hver gang. Hadde håpet at de kunne hatt wifi i stedet. Så forøvrig at de lette etter connect beta testere i dag så er jo lov å håpe at de lager den bedre. I første omgang nå ville de bare ha IOS testere for så og ta Droid folka etterpå. Man kunne melde seg som tester hvis det var av interesse, og man hadde IOS da.
 
Har de samme problemene selv men kommer av en merkelig grunn til slutt. Tydeligvis veldig ømfintlig på at posisjonen er så nøyaktig som mulig så der har jeg på alt som går an, det var en runde innom innstillinger.. Så har jeg skrudd av og på til jeg blir irritert så kommer den etterhvert. Hvorfor denne ikke kobler seg like lett som i en bil med BT eller blåtannhøytaleren jeg kjøpte på wish aner jeg ikke. Ganske irriterende å drive med dette nesten hver gang. Hadde håpet at de kunne hatt wifi i stedet. Så forøvrig at de lette etter connect beta testere i dag så er jo lov å håpe at de lager den bedre. I første omgang nå ville de bare ha IOS testere for så og ta Droid folka etterpå. Man kunne melde seg som tester hvis det var av interesse, og man hadde IOS da.

Plutselig kom den inn... Jeg bare prøvde 240 ganger, og vipps så var det liksom ok. Tror jeg vil klage om det forblir slik.
Har jo høytalere på bluetooth som fungerer lett som en plett, og har enorm rekkevidde. Så dette var litt skuffende.

Vi får håpe de går over til en wifi-løsning etter hvert.

Eier ikke noe med iOS, så det blir ikk noe beta enda :D
 
Tilbake
Topp