Brewtools bryggemaskin

Går bra, men vil ikke bli satt i en situasjon der jeg skal ha fronta ett produkt jeg ikke kan stå for.... tror det er bra men vet ikke
 
Går bra, men vil ikke bli satt i en situasjon der jeg skal ha fronta ett produkt jeg ikke kan stå for.... tror det er bra men vet ikke
Helt greit og jeg ser at mitt innlegg kunne misforstås utifra ditt ståsted
 
tror jeg må få meg en mer happy chicken.. alle tror jeg er ute etter trøbbel... angry bird dont do it

Han her er vel deg?
latest
 
Skal sies at de ringer oftere fra Microsoft sin avdeling i India en att jeg får sånne mail... så det plager meg stort sett ikke
 
Ikke heng så mye på chat og Facebook. Meg ringer de aldri lenger, får ikke spam heller

Nå skal det sies at jeg er motsatt, det plager meg. Jeg fikk ikke denne eposten fra Brewtools heller
 
99% sikkert fra Nordbrygg
Edit: jeg er ikke på noe annen sosial media med den epost adressen som jeg fikk den på med unntak av facebook og der er jeg stort sett aldri og aldri på noe brygge relatert
 
Takk for tilbakemeldinger om B80pro også! Dette blir spennende. Satser på lansering neste uke.

For å legge ballen med hvor epostene kommer fra død, så har alle dere som har fått epost enten deltatt i vår spørreundersøkelse sommeren 2016, eller meldt dere på frivillig på våre nettsider.

En liten spoiler vedr B80pro: Dere skal slippe å vente på koking med 3.5kW...
 
99% sikkert fra Nordbrygg
Nå skal det sies at epost adressen min på forumet er unik, brukes ingen andre plasser.
1% sjanse for at jeg ikke har sett eposten. Ser aldri i den postkassen før jeg sjekket i går.
 
Det var vel noen som spurte om litt info her om en norsk bryggemaskin og hvis vi signa opp kunne noen vinne en maskin når den var produsert.
Doh

Brewtools 1
Fools 0

Da var jo eposten helt på sin plass. Det som var dumt var at dere ikke koplet dette før, slik at denne tråden ble kludret til
 
Må faen meg seriøst slutte å drikke og surre rundt på internett, dette var jo rimelig uskyldig da... Neste, plutselig står en hel familie fra Uganda eller noe på trappen som du har "vunnet" skumle greier denne internetten...
 
Tilbake
Topp