Brewtools bryggemaskin

Tenkte på en murerbalje, men da utgår den vanlige prosedyren med å slå den skvetten oppi koket, den plasten er vel ikke akkurat egnet for næringsmidler...

Ps, bruker ikke talje, tar den for hånd.
 
Tenkte på en murerbalje, men da utgår den vanlige prosedyren med å slå den skvetten oppi koket, den plasten er vel ikke akkurat egnet for næringsmidler...

Ps, bruker ikke talje, tar den for hånd.
Bruker også murbøtta fra Biltema, men hiver aldri den skvetten oppi kjelen igjen da jeg allerede har skyllet til kokevolum.
Har brukt skvetten (1-2 liter) i gjærstarter etter å ha kokt den i 15 minutter. Lagrer den vørteren på juice/brus flasker i kjøl/frys.
 
Personlig hadde jeg vært veldig skeptisk til å bruke murerbøttene fra biltema med varm vørter og bruke det til 'mat'.
De er laget av resirkulert plast, lukter HØGG og biltema selv skriver at de ikke må brukes til å dyrke spiselige planter..

Når det er sagt så er jeg over middel lite glad i bruk av plast :) Så bare et tips/forslag!
 
Personlig hadde jeg vært veldig skeptisk til å bruke murerbøttene fra biltema med varm vørter og bruke det til 'mat'.
De er laget av resirkulert plast, lukter HØGG og biltema selv skriver at de ikke må brukes til å dyrke spiselige planter..

Når det er sagt så er jeg over middel lite glad i bruk av plast :) Så bare et tips/forslag!
Enig. Det hadde for min del bare vært for å parkere maltrøret for avrenning. Bruker heller ei trillebåre.
 
Personlig hadde jeg vært veldig skeptisk til å bruke murerbøttene fra biltema med varm vørter og bruke det til 'mat'.
De er laget av resirkulert plast, lukter HØGG og biltema selv skriver at de ikke må brukes til å dyrke spiselige planter..

Når det er sagt så er jeg over middel lite glad i bruk av plast :) Så bare et tips/forslag!
Jeg for min del bruker heller ikke det som havner i murdunken til noe, det er kun for å samle opp avrenn.
 
Tilbake
Topp