Brewtools bryggemaskin

Da var den bestillt, så får vi vente til 2 kvartal 2018 og se om den svarer til forventningene :)
 
Det virker som at de gjør alt riktig her, tri-clamp, wifi, bluetooth, intern sirkulering av vørter, rustfri kjøler, temperaturmåling både i kjelen og kretsløpet, pid-styring av mesk, effektstyring av kok og 6000 watt. Jeg vet ikke noe mer jeg ønsker meg.
Så lenge kvaliteten er god er dette en drømmemaskin til en veldig god pris.

Savnet bare info om størrelse/vekt på nettsidene, men det er kanskje ikke klart ennå?
 
Sist redigert:
Denne ser fantastisk bra ut. Eneste jeg lurer på er hvorfor en gikk for styringen nede på maskinen, og om det er mulig å hekte av å ha styringen høyere/et annet sted. Jeg husker at jeg ikke likte så godt å ha styringsenheten under på min Speidel.
 
Denne ser fantastisk bra ut. Eneste jeg lurer på er hvorfor en gikk for styringen nede på maskinen, og om det er mulig å hekte av å ha styringen høyere/et annet sted. Jeg husker at jeg ikke likte så godt å ha styringsenheten under på min Speidel.
Dette lurte jeg også på, om det er mulig å ta ut styringsenheten og f.eks. henge den på veggen (på en provisorisk brakett e.l) med en forlengerkabel ned til tilkoblingene.
 
Vi kan jo håpe at styringsenheten kan styres via en app, det hadde vært en perfekt løsning.
 
Finnes det en video hvor en ser bryggeforløpet?

Åjo der fant jeg den glem det. Kunne allikevel tenkt meg en mer detaljer video.
 
Kommer snart på Nrk2, brygging minutt for minutt... Neida, ser det står ilustrasjonsbilde, ikke sikkert den er klar enda
 
Produktet imponererer, og spesielt den strømbegrenseren til 10, 13 og 16 A samt 6Kw er jo bare helt vidunderlig og brukervennlig.
Er det planer for å lage et vaskeprogram for denne? Det hadde jo bare være helt knas. Feste en sprayball på den stangen kanskje?
 
Hei dere!

Å ha skjermen adskilt fra boksen vil være en særdeles lite kostnadseffektiv løsning og ville skapt en del problemer med signalkabler osv. En App som snakker med styringsenheten vil være en langt bedre løsning, og dette er også under planlegging. Hovedfokus nå er allikevel å få produksjonen opp for fullt og å få produktene ut i markedet.

Et vaskeprogram er en god idè, men røret du nevner fjernes under vasking for å tømme kjelen. I tillegg tror vi at dere vil synes den er så lett å gjøre ren at noe mer ville vært unødvendig :)

Takk for at dere heier på oss!
 
Enda bedre hvis dere kan få med en funksjon i appen der man kan sende Teslaen til butikken for å handle alene, mens man selv passer på brygget? Krever en avtale med kjøpmannen om å komme ut med varene, men det skulle vel la seg ordne. :)
 
Tilbake
Topp