• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Bryggeri selges

Selger vårt bryggeri, ca 160 liter. Har ikke vært brukt. Vi begynte så friskt og satset stort for å komme igang med brygging i litt større skala enn 30 liter. Pga tidspress har vi ikke lykkes med dette og derfor selger vi vårt bryggeri. Tank for mesking, kokekar, kjøler, propanbrenner og 2 tanker for gjæring. Gjæringtankene er nesten ferdig, trenger noen kuleventiler så er det gjort.

Sindre
 

Vedlegg

  • 1.jpg
    1.jpg
    3 KB · Sett: 2.388
  • 2.jpg
    2.jpg
    4,5 KB · Sett: 2.238
  • 3.jpg
    3.jpg
    4,1 KB · Sett: 2.281
  • 4.jpg
    4.jpg
    3,7 KB · Sett: 2.211
  • 5.jpg
    5.jpg
    2,5 KB · Sett: 2.235
Hei

Beklager folkens.... første gang jeg skriver på forumet.. Har aventert bryggeriet på Finn også, får en del forespørsler derifra. Prisen er satt til 22 tusen på finn, men vi selger det 20. Alt er som tidligere sagt nytt og en eller annen får melket mye godt øl fra dette. Vi hadde sett for oss dette bryggeriet som det optimale, men alle "hestene" ville ikke gå i samme retning.  Jeg brygger jo fremdeles i litt mindre skala og vil fortsette med dette, men selger ikke det store bryggeriet uten at jeg får igjen det jeg la ut for det.

Mvh

Sindre
 
Sindre.E skrev:
Selger vårt bryggeri, ca 160 liter. Har ikke vært brukt. Vi begynte så friskt og satset stort for å komme igang med brygging i litt større skala enn 30 liter. Pga tidspress har vi ikke lykkes med dette og derfor selger vi vårt bryggeri. Tank for mesking, kokekar, kjøler, propanbrenner og 2 tanker for gjæring. Gjæringtankene er nesten ferdig, trenger noen kuleventiler så er det gjort.

Sindre
 
Tilbake
Topp