Bryggjebutikk i Bergen

Ah, det tristeste med at jeg nå flytter hjem til Trøndelag er at Birger ikke holder til rett nedi gata. Har fått veldig god hjelp og service utover det som kan forventes, med hans hjelp har jeg fått en flyvende start på bryggekarrieren!
 
Kjetil S skrev:
Birger Storaas skrev:
Til gjengjeld får ein jo snakka seg tørst på øl både i tide og utide, og ein treff ein haug kunnskapsrike og ølglade folk. Noko som for meg har vegd opp for svevnlause netter fordi eg snart er tom for wlp007 og Maris Otter, eller fordi eg ikkje får tak i Amarillo.... 

Du kan jo prøve Athanum istedenfor Amarillo. Den sies å ha lignende aroma. Og det er jo alltid gøy å teste ut nye, spennende humlesorter.

Då får me inn Athanum i løpet av neste veke. Humlekjøleskapetvårt er litt skralt fram til da, men då får me til gjengjeld inn ca 120 kg humle. Av nye sortar er Athanum, Simcoe, Summit, Glacier, Zeus(skal visst skilje seg frå Columbus) og H.Hersbrucker. Samt får me påfyll av dei sortane me har hatt. Eg tenker Torvald gler seg til å pakke....  ;D

Me har hatt litt større pakningar på enkelte humlesortar, og kjem til å halde fram med det. Skulle du ønske pakningar på 0,5 kg så send oss ein mail får å få ein god pris.  :ilike:
 
Feitaburger. Vi trenget definitivt noe slikt som dette i Stavanger. Selv med skyhøye utleiepriser bør det gå an til å få noe slikt til å gå rundt.
 
Birger Storaas skrev:
Kjetil S skrev:
Birger Storaas skrev:
Til gjengjeld får ein jo snakka seg tørst på øl både i tide og utide, og ein treff ein haug kunnskapsrike og ølglade folk. Noko som for meg har vegd opp for svevnlause netter fordi eg snart er tom for wlp007 og Maris Otter, eller fordi eg ikkje får tak i Amarillo.... 

Du kan jo prøve Athanum istedenfor Amarillo. Den sies å ha lignende aroma. Og det er jo alltid gøy å teste ut nye, spennende humlesorter.

Då får me inn Athanum i løpet av neste veke. Humlekjøleskapetvårt er litt skralt fram til da, men då får me til gjengjeld inn ca 120 kg humle. Av nye sortar er Athanum, Simcoe, Summit, Glacier, Zeus(skal visst skilje seg frå Columbus) og H.Hersbrucker. Samt får me påfyll av dei sortane me har hatt. Eg tenker Torvald gler seg til å pakke....  ;D

Me har hatt litt større pakningar på enkelte humlesortar, og kjem til å halde fram med det. Skulle du ønske pakningar på 0,5 kg så send oss ein mail får å få ein god pris.  :ilike:

All right!! Gleder meg til enda bedre sortiment og kvantumsrabatt på humle liker vi! Birger is the Man!  :amen:  :skitbra:  :brygging:
 
Gratulerer med nye lokaler  :spinsmile: Var innom i dag og likte innredningen. Ser ut som at eg har funnet mitt stamsted :p
 
Går du til www.vestbrygg.no så funker den - går du til  vestbrygg.no (altså uten www.) så kommer du i praksis til en annen site - inntil nylig stod det her at det skulle komme nye websider ... Sikkert noe på gang :)
 
Tilbake
Topp