Bryggjebutikk i Bergen

Odland skrev:
Dere er heldige i Bergen :)

Skulle ønske det kom noe slikt i Stavanger også

En sak for sosionomen. Som kommuneansatt kan det jo være godt med noen biinntekter!
 
Hepp! Som både Gahr og min broder kan bekrefte, så opner altså butikken på laurdag!  :skitbra:

Me har fått stort sett det som trengs med unntak av anna humle en Cascade og bæreposer.... Sistnemnde jobber me med, mens resten av humla kjem nok først over helga.

Så ta med dykk bæreposer, handlenett, ryggsekk eller bananesker og kom og kjøp Bergens ferskaste malt!

OBS OBS: hugs kontantar. Me har ikkje betalingsterminal så her er det gullmyntar som tel.

Opningstid: 11-17
 
OlaM skrev:
Vil det komme betalingsterminal etter kvart?

Det kjem litt ann på aktiviteten og kundemengda framover.

Butikken vert førebels drive av meg i tillegg til ein 100% jobb, derfor begrense det seg noko i omfang. Dersom det viser seg at dette vert eit mykje nytta tilbod, vil tilbodet utvide seg i alle rettningar. Også betalingsterminal. Me har valgt å ikkje ha det i oppstarten for å halde kostnadane nede. Så snart butikken går i pluss vil me nok freiste å få inn ein terminal for å kunne gi kundane eit betre og enklare betalingstilbod.

mvh

Birger
 
BirgerS skrev:
Dersom det viser seg at dette vert eit mykje nytta tilbod, vil tilbodet utvide seg i alle rettningar. Også betalingsterminal. Me har valgt å ikkje ha det i oppstarten for å halde kostnadane nede. Så snart butikken går i pluss vil me nok freiste å få inn ein terminal for å kunne gi kundane eit betre og enklare betalingstilbod.

mvh

Birger

Fornuftig tilnærming til prosjektet.

Om dere får en del faste kunder kan dere gi dem tilbud om faktura som de betaler i sin nettbank, gå på trynet med noen dere aldri får pengene fra, og likevel sitte igjen med mer enn om dere skulle betale for en betalingsterminal.

Finnes det en minibank i nærheten er det jo ikke noe problem i det hele tatt at man ikke har terminal i butikken.
 
sand skrev:
Finnes det en minibank i nærheten er det jo ikke noe problem i det hele tatt at man ikke har terminal i butikken.

Og det gjer det. Takk for at du minner meg på å nemne dette.

Minibank er på andre sida av krysset på danmarkplass. Over gata frå Rimi.
 
Da har jeg vært innom hos Birger og Torvald, og lugget med meg noe malt...  Et relativt (knøtt) lite lokale, og foreløbig begrenset utvalg.  Men så lenge jeg får basismalt og fersk gjær, og også etterhvert de vanligst humletyper og spesialmalt - så kan jeg finne det mer uvanlige/spesielle på nettet. Kjempeflott å ha noe slikt i nærheten, og Krokeide Aktiebryggeri kommer nok til å legge det meste av sine innkjøp hit etterhvert.  Om flere gjør det, så kan det kanskje bli større lokaler og større utvalg etterhvert.  Det er vel egentlig bare opp til oss selv?  Iallefall ønsker jeg gutta lykke til!

Jeg tillater megogså å starte en ny tråd; Ønskeliste til Vestbrygg. Om dere som regner med at dere kommer til å handle der - om ikke fast så iallefall regelmessig, hiver dere på så får Brødrene Brothers verdifulle tips.
 
Veldig hyggelig prat da man stakk nesa inn i ettiden. Et svært gledelig tilskudd til bryggermiljøet!
 
Hyggjeleg med tilbakemeldingar. Det vart ein bra opningsdag, og kjekt med nøgde kundar.

Som Trygve nemner har me eit begrensa lokale, men om butikken går rundt vil me sjølvsagt sjå oss om etter noko større.

Me håper me kan vere ein resurs for heimebryggjarar i Bergen og omegn, og ikkje minst rekrutere fleire bryggjarar til forumet.  :ilike:
 
Går det an å legge inn en bestilling i dag å hente dette i butikk på mandag?(hvis det er på lager)Bryggekompisen min skal til Bergen en liten tur så hadde vært greit å fått med seg litt IPA ingredienser på vei hjem ;)
 
peraeile skrev:
Går det an å legge inn en bestilling i dag å hente dette i butikk på mandag?(hvis det er på lager)Bryggekompisen min skal til Bergen en liten tur så hadde vært greit å fått med seg litt IPA ingredienser på vei hjem ;)

Det lar seg nok ordne.  :biersmile:

Send meg ein mail på post@vestbrygg.no 
 
Godtfolk!


Butikken veks og me flytter inn i nye lokale i løpet av april/mai. Me ønsker da å utvide vareutvalet vårt og tek gjerne imot tips og ønske. Bl.a tek me inn kjeler på 24 og 36 L, og dersom nokon ynskjer andre størrelsar så gi oss ein lyd. Meir info om nytt lokale kjem seinare, men det vil vere parkeringsplassar rett utafor døra, og betalingsterminal i butikken. ;) Lokalet ligg ved bybana, ikkje langt vekke frå der me er no. Opningstida vår vil også verte utvida.  Me satser på å utvide utvalet vårt i malt, humle, tørrgjær og utstyr. Utvidinga er eit resultat av god oppslutning rundt butikken, noko me sett stor pris på.

Som sagt, me utvide og ønsker gjerne tips til utval. Me har ein del tips allerede som me kjem til å følge opp. Utval i humle, tysk og belgisk malt.

Også vert opningstidene betre så snart eg får ein barnehageplass(til dotter mi), eller ho lære seg å kverne malt...  :jaha:
 
Supert at det går rundt og at dere har funnet mulighet til å utvide!

Liker også godt at dere holder dere langs bybanetraseen da det er ensbetydende med at dere i mitt tilfelle at butikken vil befinne seg enn eller annen plass på vei til og fra jobb :)

Og så utvidede åpngingstider  :ilike:
 
Jeg skaffer plass til barnet i barnehagen jeg jobber i og du betaler i malt og humle :) :)

Nei, du får sette hu til å kverne :))
 
Ørnegård skrev:
Supert at det går rundt og at dere har funnet mulighet til å utvide!

Liker også godt at dere holder dere langs bybanetraseen da det er ensbetydende med at dere i mitt tilfelle at butikken vil befinne seg enn eller annen plass på vei til og fra jobb :)

Og så utvidede åpngingstider  :ilike:

Trur avstand frå butikken til haldeplass vert kortare i det nye lokalet.  :skitbra: Og me kjem til å få ein heil dag snart, slik at dei som arbeide i sentrum og bur utafor kan stikke innom på veg heim frå jobb.


Rutof skrev:
Jeg skaffer plass til barnet i barnehagen jeg jobber i og du betaler i malt og humle :) :)

Nei, du får sette hu til å kverne :))

Hadde vore perfekt med den type ordning, men må nok bli kverna inntil vidare. Humlepakking tør eg ikkje sette ho til etter at eg såg ho sat storførnøgd på kjøkkengolvet og knaska på ein pellet med Cascade.... :jaha:  så god syns ho den var at det var så vidt eg fekk tak i den.
 
Dette var spennende nyheter. Var selv innom butikken din og fikk med meg 10kg malt++, veldig kjekt med en butikk i "nabolaget". Dessuten var det en hyggelig opplevelse.

Synes dere har et bra utvalg på malt og gjærbiten (flytende). Når det gjelder ønsker, så kunne eg tenkt meg Saflager W-34/70 tørrgjær.
 
Tilbake
Topp