Gahr
Norbrygg-medlem
Odland skrev:Dere er heldige i Bergen
Skulle ønske det kom noe slikt i Stavanger også
En sak for sosionomen. Som kommuneansatt kan det jo være godt med noen biinntekter!
Odland skrev:Dere er heldige i Bergen
Skulle ønske det kom noe slikt i Stavanger også
OlaM skrev:Vil det komme betalingsterminal etter kvart?
BirgerS skrev:Dersom det viser seg at dette vert eit mykje nytta tilbod, vil tilbodet utvide seg i alle rettningar. Også betalingsterminal. Me har valgt å ikkje ha det i oppstarten for å halde kostnadane nede. Så snart butikken går i pluss vil me nok freiste å få inn ein terminal for å kunne gi kundane eit betre og enklare betalingstilbod.
mvh
Birger
sand skrev:Finnes det en minibank i nærheten er det jo ikke noe problem i det hele tatt at man ikke har terminal i butikken.
peraeile skrev:Går det an å legge inn en bestilling i dag å hente dette i butikk på mandag?(hvis det er på lager)Bryggekompisen min skal til Bergen en liten tur så hadde vært greit å fått med seg litt IPA ingredienser på vei hjem
Ørnegård skrev:Supert at det går rundt og at dere har funnet mulighet til å utvide!
Liker også godt at dere holder dere langs bybanetraseen da det er ensbetydende med at dere i mitt tilfelle at butikken vil befinne seg enn eller annen plass på vei til og fra jobb
Og så utvidede åpngingstider :ilike:
Rutof skrev:Jeg skaffer plass til barnet i barnehagen jeg jobber i og du betaler i malt og humle
Nei, du får sette hu til å kverne )