Bryggjebutikk i Bergen

Glimrende med en lokal butikk!!  :skaal2: Ønsker lykke til med åpning, og håper mange fler enn meg vil benytte seg av denne muligheten. Et lite spørsmål til slutt: Hvordan blir det med parkering i området? Ser ikke helt for meg å dra med meg x antall kilo malt inn på bybanen...  ::)
 
BaardS skrev:
Glimrende med en lokal butikk!!  :skaal2: Ønsker lykke til med åpning, og håper mange fler enn meg vil benytte seg av denne muligheten. Et lite spørsmål til slutt: Hvordan blir det med parkering i området? Ser ikke helt for meg å dra med meg x antall kilo malt inn på bybanen...  ::)

Espen Unnvik skrev:
Det er en Rema 1000 sjappe like ved Danmarkplass krysset....er sikkert andre muligheter også.

Rema 1000 er ein mulighet, slik som Espen seier. Og det er eit parkeringshus under Coop x-tra. Det skal også vere mulig å parkere i Møllendalsveien. Om det er eit stort lass som skal kjøpast, kan ein kjøyre ned ved Forum-Kino. Det er ikkje lov å parkere der, men av og på -lossing burde gå greit. Me vil ha eit sekkehjul til utlån for dei som skal frakte malt til bilen.
 
BirgerS skrev:
BaardS skrev:
Glimrende med en lokal butikk!!  :skaal2: Ønsker lykke til med åpning, og håper mange fler enn meg vil benytte seg av denne muligheten. Et lite spørsmål til slutt: Hvordan blir det med parkering i området? Ser ikke helt for meg å dra med meg x antall kilo malt inn på bybanen...  ::)

Espen Unnvik skrev:
Det er en Rema 1000 sjappe like ved Danmarkplass krysset....er sikkert andre muligheter også.

Rema 1000 er ein mulighet, slik som Espen seier. Og det er eit parkeringshus under Coop x-tra. Det skal også vere mulig å parkere i Møllendalsveien. Om det er eit stort lass som skal kjøpast, kan ein kjøyre ned ved Forum-Kino. Det er ikkje lov å parkere der, men av og på -lossing burde gå greit. Me vil ha eit sekkehjul til utlån for dei som skal frakte malt til bilen.

Er det rett over gaten fra forum altså? Det det var (er) kebabsjappe og bruktbokbutikk?
 
Det er over gata og litt nedover langs bybana, mot sentrum. Me ligg mellom ein frisør og ein sykkelreperatør. Ca 50 m frå ForumKino.
 
Kjære bryggjarar.

Me har diverre ikkje fått alle varer og utstyr slik me hadde vorte lova. Derfor har me ikkje anna val enn å utsette opninga ei veke. Me vil heilt sikkert vere i gang neste laurdag, 10 okt. Dersom me får ting før denne dato vert dette annonsert.

Me ber om forståelse for litt startvanskar, og ønskjer alle hjarteleg velkomne neste helg.

Håpe alle får ei strålande helg med Bjorleik, om ein har tenkt seg dit. Det har me.  ;D

mvh
Birger Storaas
 
TarjeiS har tenkt å sjekke om dette verkeleg stemmer, og gler seg til å nytte potetferien til å jobbe seg gjennom lokalt kjøpt malt.
 
Og om ein ikkje kan stole på SMSar lenger, kvar er verda då på veg???  :angel:
Sa han klokkeslett? Elleve er eit tal eg meiner hugse...
 
Han tok sikte på 11-17, men var litt usikker. Men jeg tipper han annonserer her selv.
 
Dette stemmer! Eg har i dag personleg vore med å lempe inn 59 sekkar med diverse malt, og eg må seie at det byrjer å sjå veldig bra ut der nede. Det meste ligg til rette for ei strålande bryggeframtid for oss her i vest!

Gratulerer Bergen med eit lokalt utsal for den stadig vaksande skaren av heimebryggarar!
 
Tilbake
Topp