Det virker som om skillingene kommer til å sitte løst om noen dager i Bergen
Ole Mørkved skrev:Det virker som om skillingene kommer til å sitte løst om noen dager i Bergen
BaardS skrev:Glimrende med en lokal butikk!! :skaal2: Ønsker lykke til med åpning, og håper mange fler enn meg vil benytte seg av denne muligheten. Et lite spørsmål til slutt: Hvordan blir det med parkering i området? Ser ikke helt for meg å dra med meg x antall kilo malt inn på bybanen... :
Espen Unnvik skrev:Det er en Rema 1000 sjappe like ved Danmarkplass krysset....er sikkert andre muligheter også.
BirgerS skrev:BaardS skrev:Glimrende med en lokal butikk!! :skaal2: Ønsker lykke til med åpning, og håper mange fler enn meg vil benytte seg av denne muligheten. Et lite spørsmål til slutt: Hvordan blir det med parkering i området? Ser ikke helt for meg å dra med meg x antall kilo malt inn på bybanen... :
Espen Unnvik skrev:Det er en Rema 1000 sjappe like ved Danmarkplass krysset....er sikkert andre muligheter også.
Rema 1000 er ein mulighet, slik som Espen seier. Og det er eit parkeringshus under Coop x-tra. Det skal også vere mulig å parkere i Møllendalsveien. Om det er eit stort lass som skal kjøpast, kan ein kjøyre ned ved Forum-Kino. Det er ikkje lov å parkere der, men av og på -lossing burde gå greit. Me vil ha eit sekkehjul til utlån for dei som skal frakte malt til bilen.
Odland skrev:Det var trist, men men. Vi snakkes på lødag.