Brewshop: 700,- Ebay 250,-
Har kjøpt flere kraner med både klem-vri og dra-vri. Topp kvalitet. Forøvrig er bilde som Brewshop og Ebay bruker identiske.
Nei.Funker butterfly bra til å justere flow etter pumpe?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Takk [emoji846]
Tenkte å bytte ut de tre delt kuleventilene mine for syns det er noe herk å demontere å rengjøre. Hadde litt lyst å ha like over alt men da utgår butterfly. Får vurdere quick clean heller [emoji3]
Få butterfly de stedene du vil ha det, og se om du får tak i en blichmann linear flow kran til pumpa. De er utrolig enkle å demontere og rengjøre
Få butterfly de stedene du vil ha det, og se om du får tak i en blichmann linear flow kran til pumpa. De er utrolig enkle å demontere og rengjøre
Google den linear flow ventil og den ser jo super ut [emoji846] kan montere den rett på utgang til topsflow td5 pumpa [emoji3]
Tenkte å bytte ut kuleventilen på gjæringskaret med butterfly ventil. Noen forskjell på de Brewshop har og ss brewtech sin?
Jeg har en slik en som du kan få kjøpe for 400,-
Fant butterfly også her inne. De kan du sikkert hente også... (bare så det er sagt, jeg har ingen tilknytning til denne butikken! Føler jeg driver reklamering her inne nå!... men kjenner jeg liker at det er en Norsk nettbutikk) Tri-Clamp | Produktkategorier | Brewpower