Selger unna litt utstyr som er til overs og akkumulert seg opp etter som bryggeoppsett har endret seg over tid.
Tenker halv pris av nypris er en god deal. Har oppgitt nypris og kilde under, så 50% av dette.
Kan hentes på Sørlandet: Eydehavn og Tromøya (Arendal) eller Grimstad. Jeg kjører også ofte inn til Oslo midt i uka, så kan også være behjelpelig med levering langs E18 etter avtale (Grimstad<->Oslo)
3x inline pumper med støpsel (Chugger-SS Inline Pump/ March Pumpen)
Nypris nå per stk ca.: 2090kr (Bryggselv.no)
Solgt
2x Blichmann BrewMometer Weldless Bend - Fahrenheit, men med brygge-temp-soner
1x Blichmann BrewMometer Weldless Bend - Celsius
Nypris nå per stk ca.: 989kr (Bryggselv.no)
Salgspris: 495,- per BrewMometer.
5x Blichmann kuleventiler
Nypris nå per stk ca.: 419kr (Bryggselv.no)
Solgt
56 kasser (672 flasker) 0,5 Long neck flasker (Nøgne Ø, både flaske og pappkasse, 12x i hver kasse)
Nypris nå for 2 kasser ca.: 199kr (Olbrygging.no)
Salgspris: 50,- per kasse av 12 flasker
Jeg har også en hjemmelaget kobberkjøler som vi ikke bruker lenger, så om noen vil ha den så kan de få med den gratis ved kjøp av noe annet.
Utstyrsbilder: Bryggeutstyr
Tenker halv pris av nypris er en god deal. Har oppgitt nypris og kilde under, så 50% av dette.
Kan hentes på Sørlandet: Eydehavn og Tromøya (Arendal) eller Grimstad. Jeg kjører også ofte inn til Oslo midt i uka, så kan også være behjelpelig med levering langs E18 etter avtale (Grimstad<->Oslo)
3x inline pumper med støpsel (Chugger-SS Inline Pump/ March Pumpen)
Nypris nå per stk ca.: 2090kr (Bryggselv.no)
Solgt
2x Blichmann BrewMometer Weldless Bend - Fahrenheit, men med brygge-temp-soner
1x Blichmann BrewMometer Weldless Bend - Celsius
Nypris nå per stk ca.: 989kr (Bryggselv.no)
Salgspris: 495,- per BrewMometer.
5x Blichmann kuleventiler
Nypris nå per stk ca.: 419kr (Bryggselv.no)
Solgt
56 kasser (672 flasker) 0,5 Long neck flasker (Nøgne Ø, både flaske og pappkasse, 12x i hver kasse)
Nypris nå for 2 kasser ca.: 199kr (Olbrygging.no)
Salgspris: 50,- per kasse av 12 flasker
Jeg har også en hjemmelaget kobberkjøler som vi ikke bruker lenger, så om noen vil ha den så kan de få med den gratis ved kjøp av noe annet.
Utstyrsbilder: Bryggeutstyr
Sist redigert: