• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Solgt/Kjøpt Chugger-SS Inline Pumpe | Blichmann BrewMometer Bendbart | Blichmann kuleventil | 0,5 Flasker (N.Ø)

cane

Norbrygg-medlem
Selger unna litt utstyr som er til overs og akkumulert seg opp etter som bryggeoppsett har endret seg over tid.
Tenker halv pris av nypris er en god deal. Har oppgitt nypris og kilde under, så 50% av dette.

Kan hentes på Sørlandet: Eydehavn og Tromøya (Arendal) eller Grimstad. Jeg kjører også ofte inn til Oslo midt i uka, så kan også være behjelpelig med levering langs E18 etter avtale (Grimstad<->Oslo)

3x inline pumper med støpsel (Chugger-SS Inline Pump/ March Pumpen)
Nypris nå per stk ca.: 2090kr (Bryggselv.no)
Solgt

2x Blichmann BrewMometer Weldless Bend - Fahrenheit, men med brygge-temp-soner
1x Blichmann BrewMometer Weldless Bend - Celsius
Nypris nå per stk ca.: 989kr (Bryggselv.no)
Salgspris: 495,- per BrewMometer.

5x Blichmann kuleventiler
Nypris nå per stk ca.: 419kr (Bryggselv.no)
Solgt


56 kasser (672 flasker) 0,5 Long neck flasker (Nøgne Ø, både flaske og pappkasse, 12x i hver kasse)
Nypris nå for 2 kasser ca.: 199kr (Olbrygging.no)
Salgspris: 50,- per kasse av 12 flasker

Jeg har også en hjemmelaget kobberkjøler som vi ikke bruker lenger, så om noen vil ha den så kan de få med den gratis ved kjøp av noe annet.

Utstyrsbilder: Bryggeutstyr
 
Sist redigert:
Hei !
Jeg bor selv på Saltrød og er interessert i Brewmometer med Celcius skala og muligens en av pumpene.
Kan jeg stikke innom for en titt ?

Mvh. Knut (Alvika-Saltrød)
 
Den Chugger SS-pumpen tror jeg at jeg vil ha. Er den kraftig nok til det meste? Resirkulering? Whirlpool?
 
er flaskene brukt å har dem i sånn fall blitt vasket og så videre?
har å bruk for en kuleventil eller 2. trenger transport å kan møte deg i/utenfor oslo.
 
Den Chugger SS-pumpen tror jeg at jeg vil ha. Er den kraftig nok til det meste? Resirkulering? Whirlpool?
Hei. Vi har benyttet disse til å resirkulere under mesking med falsk bunn. 70L vann + korn, gjennom hop rocket med varme coil. Vi har også resirkulert med whirlpool under kjøling (kobbercoil i gryta), 95L. Pumpet også fint igjennom Therminator platekjøler, men da får du ikke til whirlpool tilbake i gryta. Så alt kommer litt an på hva du skal bruke den til og hvor høyt du skal pumpe ting fra bakken.

Send meg en pm om du fortsatt ønsker en pumpe, så kan vi avtale levering o.l.
 
er flaskene brukt å har dem i sånn fall blitt vasket og så videre?
har å bruk for en kuleventil eller 2. trenger transport å kan møte deg i/utenfor oslo.

Hei, sender deg PM så kan vi avtale levering o.l.

Flaskene har vært brukt og er vasket. (Det kan være en eller to kasser som ikke er vasket, men det skal jeg sjekke før jeg leverer til deg)
 
Hei. tar 2 pumper hvis ingen andre har snappet de opp allerede. Jeg er lokalisert i Oslo, så kan fint vente på neste gang du skal innover hvis det er ok for deg.

mvh

peram
 
Tilbake
Topp